Toon posts:

Kan niks meer openen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
halow,
ik ben niet zo erg handig met de computer..ik had last van het het virus..trojan.gaslide.. ik had hier gelezen dat je die kon verwijderen door cdrunxp.exe te verwijderen..dat heb ik dus gedaan:S maar als ik nu iets wil opstarte..bijv. msn of internet dan krijg ik steeds de foutmelding:

WINDOWS kan het bestand: C:\program files\internet explorer\iexplore.exe niet vinde (dat is bij internet net opstarte) maar bij alle progamma's zegt hij dat hij het niet kan vinden..
ik ben hopeloos..
weten jullie iets?

Verwijderd

Staan de bestanden die je wilt openen wel op de computer? Worden de bestanden geopend wanneer je ze renamed naar .com?

Weet je zeker dat de trojan niet meer op je systeem zit? Misschien de computer even scannen met een trojan cleaner :)

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04 13:10
Je geeft al toe, dat je noob bent. Maar heb je wel faq van tweakers GOT gelezen en google gebruikt om te oplossen en hulp van site van microsoft?

Tegenwoordig zegt Microsoft dat Windows niet zonder Iexplorer kan.

Kun je in veilige modus binnenkomen (F8 of zo tijdens het opstarten)?

Je moet wel ff meer uitzoeken want met zo een slechte tekst kunnen we niet oplossen. We verwachten ook van jou dat je meer doet. En we zijn niet altijd helpdesk.

ff gezocht:

blackd in "Virus Trojan.Gaslide op notepad.exe"

[ Voor 45% gewijzigd door Silver7 op 28-05-2004 22:41 . Reden: ff netjes houden via got en google een linkje gevonden ]

Verwijderd

Topicstarter
ik zit nu in veilige modus, dat lukt wel..maar ik kan nog steeds niks opstarten, msn enz.. ik heb de andere topics al bekeken..maar ik heb cdrunxp.exe verwijderd..ik weet niet of dat erg is..zo ja? kan ik dat terug halen.. en ik heb systeem al gescand enz...