Toon posts:

Mobile Java Applications

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

weet iemand hier goeie programma's om java-applicaties te maken die op een Nokia (6100 i.m.g.), kunnen draaien? Ik heb een tijd geleden een Java-app gevonden die als RateCoach te gebruiken is (Tempoklok, wordt bij roeien veel gebruikt). Deze file echter is niet meer bruikbaar omdat hier geloof ik een soort van houdbaarheidsdatum op zit, die nu dus verlopen is. Ik wil dus graag in de code van de .jad file kijken en het mogelijk aanpassen, of anders gewoon zelf een soortgelijk programma schrijven, want de nuttige code is in feite vrij simpel.

Iemand toevallig veel ervaring hiermee? Alle nuttige tips zijn bijzonder welkom, ik heb vooral een development tool nodig om op weg te komen...

Verwijderd

Hier ben ik ook best wel benieuwd naar, ik kan je echter niet verder helpen.

Echt niemand die hier iets vanaf weet?

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
echt helemaal niemand ?

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
volgens mij kan je gewoon hier informatie vinden over hoe je zelf java-aps kan maken.
een .jad bewerken lijkt me nooit mogelijk, dat is een gecompiled bestand, net als .exe.

eerste hit bij google btw: http://www.google.nl/sear...eloper&ie=UTF-8&hl=nl&lr=

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:52
Precies, kijk eens op het nokia developer forum. Heb ik voor school ook veel info vandaan. Wat je in ieder geval nodig hebt is een text editor en een of andere compiler (Nokia developer tools ofzo)

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Hoe krijg je de java applicatie op je mobiel (Nokia 3660). Dit kon ik nergens (ook niet op Nokia forum bij Nokia 3660) terug vinden.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 23:11
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 15:52:
Hoe krijg je de java applicatie op je mobiel (Nokia 3660). Dit kon ik nergens (ook niet op Nokia forum bij Nokia 3660) terug vinden.
1. Application Installer, onderdeel van de Nokia software suite (kan via IR of kabel).
2. GPRS / WAP en dan een URL.
Pagina: 1