Toon posts:

[XP] Sneltoetsen wijzigen in Win(XP)*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogenlijk om de (snel)toetsen van windows te wijzigen...?
ik wil namenlijk alle vensters met ESC kunnen sluiten (net als bericht venster MSN Messenger)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is best wel een hele magere topicstart WebJojo - probeer als je een topicstart maakt tenminste altijd drie eisen in de gaten te houden:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft (dat heb je gedaan) en eventueel de lokale forum eisen in de gaten houdt.
  • Omschrijf je probleem/vraag/etc helder en duidelijk (heb je ook gedaan)
  • Geef duidelijk aan wat je zelf al gedaan hebt om je probleem op te lossen (dit heb je dus niet gedaan :P ) - waar heb je al op gezocht enzo
Vertel ons dat laatste nog even en probeer de rest voortaan een beetje in de gaten te houden :)

Verwijderd

Topicstarter
Zal er rekening me houden!
nou eigenlijk helemaal niet in windows rond gegeken er naar omdat ik echt geen flouw idee heb waar dat ergens onder zou zitten....
keb wel ff gegooglet maar dat leverde weinig op.. :(
elevator schreef op 28 mei 2004 @ 21:11:
Dit is best wel een hele magere topicstart WebJojo - probeer als je een topicstart maakt tenminste altijd drie eisen in de gaten te houden:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft (dat heb je gedaan) en eventueel de lokale forum eisen in de gaten houdt.
  • Omschrijf je probleem/vraag/etc helder en duidelijk (heb je ook gedaan)
  • Geef duidelijk aan wat je zelf al gedaan hebt om je probleem op te lossen (dit heb je dus niet gedaan :P ) - waar heb je al op gezocht enzo
Vertel ons dat laatste nog even en probeer de rest voortaan een beetje in de gaten te houden :)

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 23:37

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Windows zelf ondersteunt het geloof ik niet, maar met het programma girder kan je, mits je de toetsenbord driver installeerd, dus wel je toetsen boor windows onzichtbaar "afvangen" en er een andere functie aan toekennen.
Heel handig om je eigen sneltoetsen in te stellen (pijltjes worden zappen als mijn TV-kaart progsel aanstaat), of om toetsen uit te schakelen (windows toets tijdens gamen:-P )
Het is wel een beetje prusen om het aan te praat te krijgen, en allemaal goed in te stellen, maar voor een beetje tweaker geen probleem.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Kijk even naar WinKey; kan je veel mee binden (maar niet "ESC voor close all"; lijkt me trouwens sowiso onhandig dat als je ESC drukt dat alles dan sluit..)

Wees consequent, maar niet altijd