[Nieuwsbrief] Suggestie: voltooien aanmelding via e-mail

Pagina: 1
Acties:

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:36

CoRrRan

Don't Panic!!!

Topicstarter
Vandaag las ik op de frontpage dat T.Net een nieuwsbrief is gestart. Fantastisch nieuws, aangezien ik momenteel niet de mogelijkheid heb om het internet op te gaan op mijn werk. Ik werk doordeweeks (van maandagochtend tot vrijdagochtend) in het buitenland en kan daar geen gebruik maken van internet. Gelukkig heb ik daar wel email, waarmee ik momenteel ook op de hoogte probeer te blijven van het nieuws in Nederland via de gratis nieuws-service van Radio Nederland Wereldomroep. Aangezien T.net mijn vaste homepage is waar ik ook ben, ben ik langzaamaan ontwenningsverschijnselen aan het vertonen, aangezien ik geen
Aanbevolen Dagelijks Hoeveelheid van minimaal 50 Tweakers.net-pageviews
tot me krijg. :P

Ik dus enthousiast me proberen te registeren voor de nieuwsbrief, gebruikmakend van mijn email adres thuis. Wat blijkt: men moet de aanmelding afsluiten door naar een internet-adres te gaan... |:(

Mijn suggestie: introduceer een service waarbij de aanmeldingsprocedure kan worden voltooid via email. Dat zou mij erg blij maken.

Wat ik ga proberen is het volgende: ik meld me aan op mijn werk email adres. Komende dinsdag (het is natuurlijk pinksteren) kopier ik de link die ik toegezonden krijg naar mijn email adres thuis. Volgende week vrijdag klik ik op deze link, waarna ik de zaterdag daarop eindelijk nieuwsbrieven kan ontvangen. Is dit een plan wat mogelijk is, of is het nu al gedoemd te mislukken?

Nog een vraagje: de HTML-versie is die opgebouwd door links naar het internet of kan ik die zien als een pagina waar geen internet voor nodig is? Want anders neem ik de plain-text versie.

Hopelijk is deze suggestie hier op zijn plaats. Zo niet, kunnen jullie mij dan op een of andere manier helpen met het aanmelden van de nieuwsbrief op mijn werk email adres? Bijvoorbeeld door handmatig een extra email-adresje toe te voegen aan de distri-lijst.

-- == Alta Alatis Patent == --

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:37

Glabbeek

Dat dus.

Nog een vraagje: de HTML-versie is die opgebouwd door links naar het internet of kan ik die zien als een pagina waar geen internet voor nodig is? Want anders neem ik de plain-text versie.
Ik krijg net mijn eerste newsletter binnen (woei :P), maar om je vraag je beantwoorden: Er staan in ieder geval images in die van t.net getrokken worden.

En zo is het maar net.