Toon posts:

HanShing Cam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oom heeft een nieuwe digitale videocamera gekocht. Nu had ik de kans deze van hem over te kopen. Alleen weet ik niet wat ik ervoor moet bieden. Hij vraagt meestal de hoofdprijs, maar moet hem beetje afdwingen ;)

Dit toestel / apparaat is een camera, fototoestel, webcam en diskette in 1. Wel handig voor de vakantie alleen het enige nadeel is dat er maar 14MB oppast. Gaat toch niet echt om de kwaliteit van de fotos maar om het moment.

Het volgende zit erin:
*Slim and ergonomic design
*4.0 Mega Pixels sensor resolution
*Video Clip with Voice feature
*Function of Web camera
*Built-in flash and red-eye reduction
*1.5" TFT preview display
*Internal 16MB flash memory and SD/MMC card slot support
*Low power consumption
*Mass storage class driver
*TV out

Hier heeft U extra plaatjes voor verduidelijking:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/cenoatsra/GoT/918009/cam01.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/cenoatsra/GoT/918009/cam02.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/cenoatsra/GoT/918009/cam03.JPG

Weet iemand hoeveel dit kost, of wat de richtlijnen precies zijn. Dus om welke koers deze gadget zit? O-)

Kon weinig vinden op www.google.nl :/

edit:
Als extra informatie gewenst is kan ik wel in het boekje kijken of een foto maken van de doos B)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 15:11 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-08 07:37
Kan dus foto's opslaan op een SD kaartje.. en die filmpjes ook?
Denk dat je voor een richtprijs even naar de prijs van een 4MP camera moet kijken.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Videocamera's horen niet thuis in Fotografie, daar is AVH (Audio, Video, en Hi-Fi) voor :)

Dus move FG > AVH ;)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Heb de site gevonden.

Ben niet zo goed in de search gebruiken, maar denk nog een keer proberen :+ Gebruik altijd te veel woorden

Link

Alleen nu nog ff de prijs zoeken :)

edit:
sorry voor het verkeerde subforum O-)

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Lijkt mij persoonlijk net zoveel waard als de gemiddelde Aldi-Medion camera. (niet veel dus)

edit:

Net ff gelezen, die specs...

- 2Mpix noname rommel echt megapixels, 4Mpix interpolatie...
- Geen optische zoom, alleen 4X digitale rommelzoom.
- Is de naam " videocamera" niet waard. kan alleen 320X200 filmpjes maken, zoals de gemiddelde webcam.

Kortom, wat een gek ervoor geeft. Ik zou er nog geen 25 Euro voor over hebben iig. :P

[ Voor 67% gewijzigd door GaMeOvEr op 28-05-2004 15:54 ]

Aannames zijn fataal.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:55

voodooless

Sound is no voodoo!

Het is dus maar 2 Mpixels, die 4 is toveren :+ en matketing gelul. Lens zal ook wel brak zijn, geen optische viewfinder. Geheugen lijk je wel te kunnen uitbreiden. Ik sluit me bij GaMeOvEr aan, ik zou er ook niet meer dan 25 Euro voor over hebbem..

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-08 08:51
Hoeveel heeft je oom eigenlijk voor dat ding betaald?

Het ziet er in ieder geval uit als zo'n ding wat je gratis bij 2 pakken wasmiddel krijgt.

• Jimster
Is dus geen videocamera. Tegenwoordig kan elke digicam wel filmpjes maken dus zo bijzonder is dat niet. En hoe zit dat met het diskettegebeuren?

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Jimster schreef op 28 mei 2004 @ 16:43:
Is dus geen videocamera. Tegenwoordig kan elke digicam wel filmpjes maken dus zo bijzonder is dat niet. En hoe zit dat met het diskettegebeuren?
Dat je dus dingen in het geheugen kunt plaatsen, zoals met een USB pen zeg maar, net zoals je met een echte digicam ook wel kunt. ;)

Aannames zijn fataal.

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:50
Wat een meuk ding. Het is gewoon een veredelde webcam. Doe jezelf een plezier en koop een fatsoenlijke camera!

[ Voor 20% gewijzigd door baldbelow op 28-05-2004 23:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja wil gewoon weten wat dat ding kost. Zie het ook nergens op internet staan en ze geven geen gehoor aan mijn mail :(

Kan iemand mij hekpen?

• stfn345
  • Laatst online: 03-08 17:47
Ìk zou persoonlijk niet meer dan 20 euro uitgeven aan zoiets als ik het echt zou willen hebben.

• Jimster
Denk dat ie hier wel mee te vergelijken is: http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=13427 Laagste prijs in pricewatch: 106 euro.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:59
UIteraard geeft de fabrikant geen richtprijs op. Hij wil namelijk vangen 'wat de gek er voor geeft' en het liefst zo veel mogelijk dus.
Verder ben ik het eens met de overige replies: het is een paar tientjes waard.

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:50
Denk dat € 15,- een mooie prijs is. En bedenk dan later als je het ding geprobeerd hebt dat kwaliteit en prijs (meestal) hand in hand gaan.
Pagina: 1