Mijn oom heeft een nieuwe digitale videocamera gekocht. Nu had ik de kans deze van hem over te kopen. Alleen weet ik niet wat ik ervoor moet bieden. Hij vraagt meestal de hoofdprijs, maar moet hem beetje afdwingen 
Dit toestel / apparaat is een camera, fototoestel, webcam en diskette in 1. Wel handig voor de vakantie alleen het enige nadeel is dat er maar 14MB oppast. Gaat toch niet echt om de kwaliteit van de fotos maar om het moment.
Het volgende zit erin:
*Slim and ergonomic design
*4.0 Mega Pixels sensor resolution
*Video Clip with Voice feature
*Function of Web camera
*Built-in flash and red-eye reduction
*1.5" TFT preview display
*Internal 16MB flash memory and SD/MMC card slot support
*Low power consumption
*Mass storage class driver
*TV out
Hier heeft U extra plaatjes voor verduidelijking:

Weet iemand hoeveel dit kost, of wat de richtlijnen precies zijn. Dus om welke koers deze gadget zit?
Kon weinig vinden op www.google.nl
Dit toestel / apparaat is een camera, fototoestel, webcam en diskette in 1. Wel handig voor de vakantie alleen het enige nadeel is dat er maar 14MB oppast. Gaat toch niet echt om de kwaliteit van de fotos maar om het moment.
Het volgende zit erin:
*Slim and ergonomic design
*4.0 Mega Pixels sensor resolution
*Video Clip with Voice feature
*Function of Web camera
*Built-in flash and red-eye reduction
*1.5" TFT preview display
*Internal 16MB flash memory and SD/MMC card slot support
*Low power consumption
*Mass storage class driver
*TV out
Hier heeft U extra plaatjes voor verduidelijking:
Weet iemand hoeveel dit kost, of wat de richtlijnen precies zijn. Dus om welke koers deze gadget zit?
Kon weinig vinden op www.google.nl
edit:
Als extra informatie gewenst is kan ik wel in het boekje kijken of een foto maken van de doos
Als extra informatie gewenst is kan ik wel in het boekje kijken of een foto maken van de doos
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 15:11 ]