Toon posts:

80% CPU gebruik, svchost.exe*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een paar problemen met mijn computer.
Ik heb Windows XP Proffesional en 768 mb DDR geheugen.
Sinds kort heb ik het probleem dat na ongeveer 2 min het CPU constant voor 50& bezich is, en dit langzaam oploopt tot in de 80%, en dit terwijl ik verder geen programma's draai!
Ik heb vervolgens in taskmanager gekeken, en daar bleek dat SVCHOST.EXE (system) en SVCHOST.EXE (Lokale Service) constant druk bezich zijn.
Hoe kan ik dit stoppen ??
Het lijkt mij onmoelijk dat het een virus is, aangezien in Norton AntiVirus 2004 heb, en die elke dag wordt geupdate als er updates zijn.

Ook krijg ik de volgende foutmelding als ik windows laad:

"Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\WINDOWS\DOWNLOADED PROGRAM FILES\BRIDGE.DDL
kan opgegeven forumule niet vinden"

Hoe kan ik deze problemen oplossen ?
Ik heb zelf al Ad-Aware laten zoeken, beide schijfen gedefragmenteerd, gecontroleerd op volume en ook de virusscanner nog eens laten checken, dit allemaal zonder resultaat!

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,

Alvast bedankt!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoek eventjes op "bridge.dll" dan zal je een groot aantal resultaten terugkomen van virussen, spyware en dergelijke :)

Ik ga je topic dan ook even verplaatsen naar Beveiliging & Virussen - lees voordat je door post eventjes het topic 'Hoe een topic starten in BV' door - en pas je topic nog eventjes daar aan aan :)

Windows Operating Systems >> Beveiliging & Virussen