Ik ben gevraagd om in een bestaand struts/resin project enkele wijzigingen aan te brengen. Nu ben ik geen expert op een van beide gebieden, maar ik kan wel redelijk Java programmeren (vandaar dat mij dit gevraagd is).
Ik werk normaliter net JBuiler, maar aangezien het project in Eclipse is gemaakt dacht ik dat het verstandig was om in Eclipse door te ontwikkelen. Nu raak ik echter een beetje door alle bomen het bos kwijt.
Ik heb Resin (2.1.6) En Eclipse geinstalleerd en het project geimporteerd. Ik kan het project compilen, maar niet runnen/debuggen. (Deze opties staan niet in het menu Run)
Kan iemand me opweg helpen s.v.p.?
Ik werk normaliter net JBuiler, maar aangezien het project in Eclipse is gemaakt dacht ik dat het verstandig was om in Eclipse door te ontwikkelen. Nu raak ik echter een beetje door alle bomen het bos kwijt.
Ik heb Resin (2.1.6) En Eclipse geinstalleerd en het project geimporteerd. Ik kan het project compilen, maar niet runnen/debuggen. (Deze opties staan niet in het menu Run)
Kan iemand me opweg helpen s.v.p.?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 15:10 . Reden: Aantal problemen zelf opgelost ]