Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

MMS ontvangen van T-Mobile?

Pagina: 1
Acties:

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik kan zo 123 geen algemeen t-mobile topic vinden, vandaar deze. eergisteren heb ik een smsje ontvangen of ik mms instellingen wil opslaan (nee!). seconde later krijg ik de instellingen opgestuurd. niet geaccepteerd. gelijk informatielijn gebeld om dit soort geintjes niet meer te ontvangen.

en tada, krijg opeens een MMS binnen. omdat ik hiervoor nooit een MMS heb ontvangen wil ik zeker weten of het van Tmobile zelf is voordat ik hem verwijder. dus iemand vandaag ook MMS ontvangen??

wel trieste manier om meer geld in laatje te krijgen :(

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:54

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

hmmm mms instellingen activeren wil niet zeggen dat je er voor betaald hoor ;) je gebruikt t of je gebruikt t niet :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:22

Pogostokje

* twiet *

Ontvangen kost je niks. En als jij de instellingen niet in je telefoon hebt zitten kan je ook niks ontvangen, dus volgens mij klopt er iets niet aan je verhaal.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:49

oZy

Pogostokje schreef op 28 mei 2004 @ 14:38:
Ontvangen kost je niks. En als jij de instellingen niet in je telefoon hebt zitten kan je ook niks ontvangen, dus volgens mij klopt er iets niet aan je verhaal.
Je betaald bij het ontvangen van een MMS gewoon de kosten voor het dataverkeer van het bewuste MMS'je. Je krijgt op de meeste telefoons wel een melding van "wil je deze mms van Pietje (60Kb) downloaden?".

Helemaal gratis is het iig niet

Verwijderd

oZy schreef op 28 mei 2004 @ 14:41:
[...]

Je betaald bij het ontvangen van een MMS gewoon de kosten voor het dataverkeer van het bewuste MMS'je. Je krijgt op de meeste telefoons wel een melding van "wil je deze mms van Pietje (60Kb) downloaden?".

Helemaal gratis is het iig niet
vaag
ik heb dat smsje ook gekregen... maar normaal betaal je toch iets van 5 euro voor mms. ik heb dat een keertje geprobeerd, maar vond het niets... en toen heb ik het laten afsluiten....

zouden ze nu ook geld in rekening brengen?

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:13
Of het geld kost is afhankelijk van de provider, maar in het algemeen:

*) Ontvangen van MMS in Nederland is gratis (de verzender betaalt al)
*) Ontvangen in het buitenland is niet gratis: de kosten zijn dan het gebruik van GPRS, volgens het geldende buitenlandtarief, rond de 15 euro/MB
*) Verzenden van MMS in het buitenland: kosten verzenden MMS in NL + gebruik GPRS in het buitenland

Verwijderd

rclahsen schreef op 28 mei 2004 @ 14:48:
Of het geld kost is afhankelijk van de provider, maar in het algemeen:

*) Ontvangen van MMS in Nederland is gratis (de verzender betaalt al)
*) Ontvangen in het buitenland is niet gratis: de kosten zijn dan het gebruik van GPRS, volgens het geldende buitenlandtarief, rond de 15 euro/MB
*) Verzenden van MMS in het buitenland: kosten verzenden MMS in NL + gebruik GPRS in het buitenland
net even met tmobile helpdesk (0800-7111) gebeld.
het is een gratis service. als je mms ontvangt kost het niets. en als je verstuurd zitten daar kosten aan verbonden... net zoals sms... wat de kosten daarvan zijn weet ik niet...

• SYQ
  • Niet online
hmm, en dan mijn vraag weer. titel van ontvangen MMS is "T-Mobile MMS". Kan dit van iedereen zijn of is het gewoon een MMSje van T-Mobile zelf?? tis 12kb btw

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:54

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

SYQ schreef op 28 mei 2004 @ 14:58:
hmm, en dan mijn vraag weer. titel van ontvangen MMS is "T-Mobile MMS". Kan dit van iedereen zijn of is het gewoon een MMSje van T-Mobile zelf?? tis 12kb btw
wat is het nummer van de afzender>? :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Hubert schreef op 28 mei 2004 @ 15:08:
[...]

ze zeiden dat ze inderdaad iedereen met een geschikte telefoon dit sms/mms je hadden gestuurd.. maar ze doen het in fases... zijn vandeweek ermee begonnen..

• SYQ
  • Niet online
Hubert schreef op 28 mei 2004 @ 15:08:
[...]

call kan ik niet selecteren, bij information staat :

from : T-mobile
subject : T-mobile
type : informational

naja, gewoon verwijderen dus
Pagina: 1