Toon posts:

plaatjes en websites laden niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier op het bedrijf een 1Mbit glasvezel verbinding liggen van essent. nu is het probleem dat bij het downloaden via ftp of http snel genoeg gaat (+/- 350 kilobyte/s afhankelijk van de server). speed test op mordax en speedtest geven ook hoge sneheden aan. maar bij het laden van websites gaat het 9 van de 10x mis. plaatjes laden niet goed, soms zelfs delen van site die niet goed laden.

iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Verwijderd

Ik denk niet dat het aan de snelheid van je verbinding ligt, maar aan je IE instelling of eventuele software (firewall/antivirus) die plaatjes kan blokken ivm gevaarlijke scripts, misschien draait er zo'n programma op de server.

btw 1Mbit is 1024Kbit gedeeld door 8 is 128 Kbyte dus kan nooit 350KByte zijn bij jou ... Zal denk ik wel een snellere verbinding zijn ... maar geen 1 Mbit :P :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 14:34:
Ik denk niet dat het aan de snelheid van je verbinding ligt, maar aan je IE instelling of eventuele software (firewall/antivirus) die plaatjes kan blokken ivm gevaarlijke scripts, misschien draait er zo'n programma op de server.
nee, het is geen instelling van IE want al mijn 40 colega's hebben het en ik heb het ook met modzilla. hij word niet geblokkeerd omdat, zodra er op rechhtermuis gedrukt word en afbeelding weergeven word ie mooi geladen. hetzelfde met internetpagina's die gewoon verschrijnen zodra ik voor de 3e keer op F5 heb gedrukt.
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 14:34:

btw 1Mbit is 1024Kbit gedeeld door 8 is 128 Kbyte dus kan nooit 350KByte zijn bij jou ... Zal denk ik wel een snellere verbinding zijn ... maar geen 1 Mbit :P :P
|:( |:( |:( stom, stom, stom had eventjes na moeten kijken hoesnel de verbinding was. glasvezel dus iig rete snel :P