Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Als je via je BT van je gsm met een andere gsm wil communiceren ( a la toothing) dan moet dit omslachtig via OF elke keer een visitekaartje aanpassen en verzenden OF een notitie aanmaken, opslaan en verzenden.

Is het niet mogelijk om via een of andere java-applicatie een soort BT-chat of BT-message app te ontwikkelen die heel eenvoudig berichtjes kan zenden naar BT-gsms in de buurt?

Wat nu ook nog eens een bijkomend probleem is: Ik kan bijv. met mijn t610 wel visitekaartjes sturen naar allerhande BT-telefoons, maar een notitie die ik opgeslagen heb kan ik weer niet verzenden naar andere merken dan SE.

Verwijderd

Hellaas is het niet mogelijk om met Java bij de BT functionaliteit te komen. Je kan wel kijken naar de mogelijkheid om via het Mophun systeem iets te ontwikkelen. Dan heb je ook meteen toegang tot de andere onderdelen, zoals de camera.

Verwijderd

Topicstarter
het lijkt me dat er met BT veel meer mogelijk is als je het softwarematig aanstuurt? Sterker nog: in een telefoon geef je aan dat je iets wilt verzenden waarbij je kan kiezen uit bijv. IR of BT. Ik kan me voorstellen dat je een soort javachat annex wordprocessortje hebt die teksten op een universele wijze via BT (of IR) kan versturen.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 13:58:
Hellaas is het niet mogelijk om met Java bij de BT functionaliteit te komen. Je kan wel kijken naar de mogelijkheid om via het Mophun systeem iets te ontwikkelen. Dan heb je ook meteen toegang tot de andere onderdelen, zoals de camera.
Bij de SonyEricsson T610 niet nee, maar het moet wel gewoon mogelijk zijn bij andere toestellen hóór.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
waarom bij de t610 dan niet?

Verwijderd

Topicstarter
Op m'n speurtocht kwam ik dit tegen:

http://www.thegedanken.com/bluechat/default.asp

en deze:

http://www.benhui.net/bluetooth/index.html

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 14:22 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 14:12:
waarom bij de t610 dan niet?
[Heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt]
De T610 ondersteund die 'sockets' ofzo niet.
[/Heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1