Hallo voor men eindwerk moest ik een multi media pc maken .Nu heb ik een buroblad gemaakt in html en dat er geplaatst ,maar het probleem is als ik iets wil aanroepen graak ik niet verder dan en pop up dat komt en de keuze is dan openen opslaan of annuleren ,zoals je iets download .Hoe kan ik dit bypasse dat ik in 1 keer het programma open doe ipv op openen te moeten drukken 
Het enige wat ik dus moet weten is.Als je op dat buroblad en knop indrukt welke code ik moet zetten om bv: naar de D schijf te gaan of om email te openen ben nog vergeten de reden te zeggen voorwat het diende als je uw pc op tv zet zijn de kleine pictogramme niet goed zichtbaar daarom wou ik er grotere maken. en via daar dan te bedienen.de voorbeelden hier al gegeven werken niet of anders gebruik ik ze verkeerd.
Maar toch bedankt voor de snelle reactie
Het enige wat ik dus moet weten is.Als je op dat buroblad en knop indrukt welke code ik moet zetten om bv: naar de D schijf te gaan of om email te openen ben nog vergeten de reden te zeggen voorwat het diende als je uw pc op tv zet zijn de kleine pictogramme niet goed zichtbaar daarom wou ik er grotere maken. en via daar dan te bedienen.de voorbeelden hier al gegeven werken niet of anders gebruik ik ze verkeerd.
Maar toch bedankt voor de snelle reactie
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 15:27 ]