Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Verwijderd
Geen problemen mee gehad hiero.. Inmiddels geen w2k meer maar was no problem... Net als normale modem/dialup installeren
Gelukkig maar, mij vertelden ze nl. dat ze geen ondersteuning boden aan Win2000.
Maar ik ben maar wat blij dat het onder Win2000 ook kan, want om nou alleen voor internet nou Win98 weer te gaan gebruiken, das ook niks natuurlijk.
Hoe zit het trouwens met de snelheid?
Is dat tegenwoordig nog een beetje redelijk?
(ik wil ook graag even weten welke snelheden (gemiddeld) er worden gehaald)
Maar ik ben maar wat blij dat het onder Win2000 ook kan, want om nou alleen voor internet nou Win98 weer te gaan gebruiken, das ook niks natuurlijk.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Verwijderd
Tis de laatste tijd bij mij in Breda weer wat erger dan't een tijdje is geweest (na een helemaal afschuwelijke tijd met pings van 2s naar de gateway). Het verschilt een beetje veel om een gemiddelde snelheid te geven, maar ik heb redelijk wat packetloss naar verschillende servers en snelheden, sjah ik denk tussen de 0 en de 4k/s ofzo.
Af en toe sneller
Af en toe sneller
Verwijderd
Het verschilt natuurlijk per regio, maar hier in Maarssen haal ik 2KB/s in de drukke tijden. En (hou je vast) 5KB/s buiten de spits.
MAW: Er is mee te internetten, maar nog steeds BAGGER voor kabel internet.
MAW: Er is mee te internetten, maar nog steeds BAGGER voor kabel internet.
Als je de com21 hebt kun je idd problemen verwachten in 2000. Een collega van me heeft mijn abo 'overgenomen' (geachte casema; ik ben verhuisd naar het volgende adres > NOTOp donderdag 21 december 2000 15:36 schreef DeTeraarist het volgende:
Gelukkig maar, mij vertelden ze nl. dat ze geen ondersteuning boden aan Win2000.
Hoe het probleem te omzeilen? Geen idee; wil niets meer met de casema te maken hebben; adsl is stukken sneller....
Met een Com21 probs onder Windows 2000 ? Ik had hier ook een Com21 (ondertussen ADSL
) maar die werkte perfect. Zijn er misschien meerdere modellen ? De mijne moest je op een netwerkkaart aansluiten, maar volgens mij is dat met alle Com21's. En dan maakt het toch alleen uit of je netwerkkaart in Windows 2000 werkt (en die worden toch bijna allemaal ondersteund, in ieder geval elke netwerk-chipset die er bestaat...)
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
modempje (dat baggere niet-com21 ding) doet het gewoon onder win2k. maar verder doet ie ook echt niets, en qua snelheid, noem het maar traagheid, ik haal hier (maarssen) met geluk meer dan 1 kb/s 
ik zit gewoon in een baggerwijk hier
ik zit gewoon in een baggerwijk hier
Verwijderd
GeonetiX , waar zit jij dan?? Want sinds de omruiling haal ik toch ook op drukkere momenten de 2KB/s meestal wel hier in Reigerskamp.
Pagina: 1