Toon posts:

Sitecom WL-025 port foward

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sitecom WL-025 router en ik wil graag een port fowarden naar mijn netwerk computer waarop ik een ftp server draai.
Ik heb in de settings de port opengezet en gefoward naar het juiste LAN ip, maar de port foward werkt om een of andere rede niet. Ik heb bijna alle settings al doorgespit maar ik kan nergens iets vinden wat ik mogelijk verkeerd kan hebben ingesteld.
Iemand enig idee wat ik over het hoofd gezien kan hebben?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ja je hebt wat over het hoofd gezien;
je bent vergeten te vertellen hoe je het gedaan hebt, want glazen bollen bestaan nl niet ;)
Geef dus even een screenshot of post je instellingen. Neem ook even door in de NT faq hoe je een post moet doormaken.

-succes

• kurt15
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 18:37
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 12:12:
Ik heb een Sitecom WL-025 router en ik wil graag een port fowarden naar mijn netwerk computer waarop ik een ftp server draai.
Ik heb in de settings de port opengezet en gefoward naar het juiste LAN ip, maar de port foward werkt om een of andere rede niet. Ik heb bijna alle settings al doorgespit maar ik kan nergens iets vinden wat ik mogelijk verkeerd kan hebben ingesteld.
Iemand enig idee wat ik over het hoofd gezien kan hebben?
Ik heb ook een wl-025 en als je naar virtual servers gaat, dan hoef je bij ftp alleen even enable aan te kruisen.

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-05 22:28
Je kan ook de DMZ inschakelen in de router!

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3