Toon posts:

[Winxp]Landinstellingen bestand vervangen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Is het mogelijk de landinstellingen in xp opnieuw te installeren, heb namelijk hier op het werk bij een gebruiker het probleem dat de landinstellingen nederlands corrupt zijn, ja ik ben wel ingelogd als administrator dan lokaal.

Ik neem aan dat het een of ander bestand is, want je kunt ook bijv koreaanse language pack installeren. Ik weet niet of ie dan een soort van patch installeert of dat ie een bestand er bij zet.

Hoop dat jullie 't weten...

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-05 23:12

JohnD

Bernd

krijg je een foutmelding?
wat staat erover in je logboek?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie bij system log dit staan: De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x000000d1 (0x00000008, 0x00000002, 0x00000000, 0xf91371e7). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini052604-01.dmp.

dit is omstreeks de tijd dat die fout gebeurde.Maar kan er weinig mee opzich.

In de foutmelding zelf geeft ie aan dat Nederlands(nederlands - nederlands) corrupt is , en daarom niet kan veranderen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Hoe weet je dat die landinstellingen corrupt zijn dan?

Verwijderd

Topicstarter
Omdat als ik andere probeer dat die het wel doen, en hij geeft aan in die foutmelding dat ze corrupt zijn. Het is gebeurd nadat z'n computer was verhuisd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 12:32:
In de foutmelding zelf geeft ie aan dat Nederlands(nederlands - nederlands) corrupt is , en daarom niet kan veranderen.
Ik kan het mis hebben maar moet de taal niet op nederlands staan en de toetsenbordindeling op vs internationaal of 101

Verwijderd

Topicstarter
Normaal gesproken zou je idd gelijk hebben, maar zijn het allemaal nederlandse toetsenborden. Ik heb er ook niet voor gekozen maar helaas

Verwijderd

|:( ja dan heb ik niets gezecht 8)7

[ Voor 125% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 14:55 ]

Verwijderd

probeer anders een om de systeembestanden te herstellen met het commando sfc /scannow (deze in start--> uitvoeren typen).
Pagina: 1