Langere arm voor een IBM tft

Pagina: 1
Acties:

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-07 14:10
Een vriendin van me heeft een ibm tft type 9512-HBL. Nou is de arm eigenlijk iets te klein voor haar. Ze moet het scherm eigenlijk een paar centimeter hoger kunnen zetten.

Ze kan natuurlijk wat onder de poot leggen waardoor het scherm hoger staat maar dat vind ze niet mooi uit zien (monitor staat in een praktijk). Ik met mijn stomme kop heb beloofd of ik iets kon vinden van ene langere arm.... NIET DUS!!

Heb al gegoogled en de website van IBM doorgespit maar ik kan alleen maar armen vinden die je op het bureau of aan de wand meot bevestigen en dat wil ze niet.

Wie weet of er langere armen voor IBM tft´s te bestellen zijn?

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-08 10:31

ralpje

Deugpopje

Uuh, IBM misschien? Een belletje kan geen kwaad :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Zak
ralpje schreef op 28 mei 2004 @ 11:42:
Uuh, IBM misschien? Een belletje kan geen kwaad :)
Ik heb inderdaad maar gebeld na het posten van dit topic. Volgens IBM-parts sale hebben ze het niet... Stom. Ik weet dat bijvoorbeeld Philips en Eizo ze wel hebben.

Weet iemand of er misschien third party aanbieders zijn met zoiets in hun assortiment?

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zak schreef op 28 mei 2004 @ 14:53:
[...]
Weet iemand of er misschien third party aanbieders zijn met zoiets in hun assortiment?
Als je monitor een VESA aansluiting heeft (vier schroefgaatjes in een vierkantje van 10x10 cm), dan keuze te over. Gewoon "monitorarm", "mounting-arm", "swivel-arm" oid samen met "tft" invullen in google. Je komt al snel bekende merken tegen als Newstar. De meeste zijn niet erg fraai om te zien, en ze zijn over het algemeen niet erg goedkoop. Maar wel keuze te over: voetje op het bureau, klem voor aan de rand of vastschroeven in de muur.

Een hele mooie die je aan het bureau klemt vind ik zelf de Ergotron Neo Flex arm. Heb je meteen een swivel optie erbij.

Afbeeldingslocatie: http://www.neo-flex.nl/dutch/neoflex/images/bigpic.jpg

Hij staat zelfs voor €155 in de Pricewatch, al is ie bij tftscherm.nl ook te koop, en voor wel voor €149 :)
Acesdirect heeft em ook, op voorraad, en nog goedkoper (€136,85)

• Zak
zoiets had ik ook al voorgesteld maar ze wil echt een poot.... eigenwijs ding ;)

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:46

TwoR

Gekleurde stippen

Zak schreef op 28 mei 2004 @ 22:46:
zoiets had ik ook al voorgesteld maar ze wil echt een poot.... eigenwijs ding ;)
Tja ze kan op een gegeven moment accepteren dat ze er niet zijn en dat ze of voor een andere oplossing (aan de muur of zoals hierboven staat) moet gaan of er een boek/plankje onder leggen of niet zeuren en werken zoals ze nu ook al doet.
Pagina: 1