Toon posts:

foto,s overzetten van pc naar geheugenkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb foto,s van de pc naar mijn geheugenkaart van digitale camera proberen over te brengen{copieren} maar ik kan ze niet bekijken op mijn camera , terwijl ze er wel op staan in het geheugen.
Is het wel mogenlijk om foto,s op de harde schijf over te brengen naar de geheugenkaart van een digitale camera ???
Àls jij mijn vraag kunt beantwoorden zou ik zeer op prijs stellen .
Van cacciatore@zonnet.nl

Alvast Hartelijk Dank.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

volgens mij kan het wel. zorg alleen wel dat de directory-structuur klopt :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Je moet je foto's in een subdirectory van 'DCIM' zetten, net zoals je digicam dat zou doen. (b.v. "x:\DCIM\foto") de naam van de subdirectory maakt niets uit, \foto\ kan je vervangen door wat je zelf maar wilt.
Tenminste, zo is het voor mijn A60 en mijn oude kodak camera. (kan met m'n a60 foto's van m'n oude cam bekijken, en andersom ook.. :) )

...

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

Oscar the Grouch schreef op 28 mei 2004 @ 11:55:
ja, dit denk ik ook.... als je dezelfde directory-structuur maakt en hetzelfde formaat foto's erop zet (dus dat je geen pngtjes e.d. erop gaat zetten) dan zou het gewoon moeten werken.

bij mijn camera moet de structuur dus wel hetzelfde zijn wil hij ze kunnen lezen.

pc | server | laptop | pda

Verwijderd

Topicstarter
Oscar the Grouch schreef op 28 mei 2004 @ 11:55:
Bedankt voor je bericht , ik hoop dat ik het zo krijg opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik denk dat als je werkt met een cardreader het vrij simpel is. Kaartje formatteren, in de camera doen. Even een fotootje schieten en die verwijderen. Dan de foto's van de pc naar de camera kopieren. De camera maakt zelf de directories aan bij een lege kaart. Dan weet je zeker dat de dir structuur klopt met je camera.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

Ik heb dit vroeger ook gedaan maar het was niet gelukt. Nu is mijn vraag of dit kan komen door de jpeg-compresie ?

</onzin>

Pagina: 1