2 afdrukken over elkaar heen

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intersys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik maak mijn brieven gewoon in wordt, maar mijn briefpapier is een PDF
bestand, als ik nu een brief wil printen moet ik eerst een briefpapiertje uitprinten
en vervolgens weer terug in de printer stoppen om de word brief er over heen te printen.

Nu vroeg ik me af of er iets van een printer driver is, die 2 documenten kan koppelen en over elkaar heen af kan drukken, of roep ik nu iets heel stoms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Briefpapier in pdf formaat?

Hoe is dat zo gekomen dat je dat op die manier moet doen?

edit: zijn er niet progjes om pdf bestanden te editten?

[ Voor 26% gewijzigd door nowell op 28-05-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113042

Nee dat is niet mogelijk

de beste oplossing is:
print 1000 keer je briefpapier af en leg een stapeltje wit papier en een stapeltje briefpapier naast de printer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

installeer een pdf printer, en print daar je gewone docs naartoe. vervolgens moet je die 2 pdf's even samenvoegen :)
wordt
hed moed nied gekker worten med tie t/d-fouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intersys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
OK jammer,

Briefpapier is in PDF omdat ik het zelf gemaakt heb in adobe illustrator
ik hoef niet zo vaak een briefpapier te printen, want het gaat maar om een paar briefen.

Maar jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Of maak een schermafdruk van het briefpapier en plak die als watermerk in je document.

Tis omslachtig maar ja, wat wil je .... briefpapier in PDF.

Koop een taart en ga het vieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113042

Garage schreef op 28 mei 2004 @ 11:39:
Of maak een schermafdruk van het briefpapier en plak die als watermerk in je document.

Tis omslachtig maar ja, wat wil je .... briefpapier in PDF.
dan heb je super grote bestanden, das niet echt logisch het beste is gewoon een sjabloon te maken in Word ter vorm van jou briefpapier die er dus voor zorgt dat alle kopteksten en adresveldjes goed staan en je briefpapier gewoon kant en klaar bij de printer, kleine bestanden en altijd netjes. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garage
  • Laatst online: 06-04-2023
Anoniem: 113042 schreef op 28 mei 2004 @ 11:41:
[...]

dan heb je super grote bestanden, das niet echt logisch het beste is gewoon een sjabloon te maken in Word ter vorm van jou briefpapier die er dus voor zorgt dat alle kopteksten en adresveldjes goed staan en je briefpapier gewoon kant en klaar bij de printer, kleine bestanden en altijd netjes. :*)
Tja, een beetje bedrijf heeft sowieso printers met een dubbele of meervoudige papierbak. Daarmee voorkom je dit soort problemen.

(En of je dan zelf het briefpapier print, of het bij een drukker besteld..... om het even natuurlijk)

[ Voor 9% gewijzigd door garage op 28-05-2004 11:46 ]

Koop een taart en ga het vieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 00:03
De meeste printerdrivers ondersteunen het gebruik van een watermerk tijdens het afdrukken. Dan zal je document in elk geval niet groter worden.

Ik heb echter nog nooit met die optie gewerkt, dus het zou best kunnen dat je alleen een enkel woord als "specimen" oid erin kwijt kunt.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabasco
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 09:05
Sla je Illustrator bestand op als EPS, maak een sjabloon aan in Word en voeg de EPS in je koptekst in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Laatst online: 04-05 19:19
Tabasco heeft de beste (zo niet enige handige) oplossing, werkt prima!
Of je typt je brief in Illustrator! :+
Ik geloof dat CS eindelijk goede typeondersteuning had, daarvoor bijna hopeloos te noemen (ivm Freehand dus...)

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pagina: 1