Voor mijn filmpjes heb ik de Kazaa lite codec gedownload en geinstalleerd maar wat blijkt, zo gauw deze geinstalleerd is werken bepaalde spellen niet meer, o.a. freelancer (waar ik vrijwel verslaafd aan ben) als ik de codec uninstall en daar na het spel opnieuw instaleer doet het het weer. In de handleding van Freelancer staat ook dat het niet compatible is met codecs van derden, maar nu ken ik geen enkele film kijken, wat is nu een goeie codec die niet in de war komt te zitten met mijn spellen??
ffdshow werkt vrijwel altijd goed en heeft alleen de nodige codecs aan boord
The devil is in the details.
Kleine titeledit 'Goeie Codec' => 'Spellen werken niet meer na install codec pack' 
Verder: inderdaad ffdshow+AC3 zou waarschijnlijk goed werken. Kan je evt. ffdshow instellen niet actief te worden bij bepaalde 4CC's/codecs. Als alternatief kan je ook iets als de VLC viewer gebruiken, die heeft de codecs ingebakken.
Verder: inderdaad ffdshow+AC3 zou waarschijnlijk goed werken. Kan je evt. ffdshow instellen niet actief te worden bij bepaalde 4CC's/codecs. Als alternatief kan je ook iets als de VLC viewer gebruiken, die heeft de codecs ingebakken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)