SB Live! Player, MP3+, X-Gamer

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:40
Ik zit nu te twijfelen welke ik van de drie moet kopen, de Player kan ik in NL kopen, de andere twee zou ik America moeten bestellen. Uiteindelijk scheelt het ongeveer 25 piek. Zijn er grote verschillen tussen deze 3 kaarten, of kan ik het beste gewoon de player in NL kopen? Hoe zit het trouwens met die SPDIF digitale uitgang, kan ik via die uitgang MP3's naar Minidisc copieren?

Thx,

Martijn

Verwijderd

ik heb zelf soundblaster LIVE en die bevalt echt uitstekend!!! :)

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Enige wezenlijke verschil is het software pakket dat wordt meegeleverd. De mp3x versie heeft een leuke mp3 player (wie gebruikt het aangezien winamp toch vrij veel gebruikt wordt) welke ook te downloaden is van hun site.. Gamer heeft er waarschijnlijk een spelletje meer bij zitten e.d.
Ga gewoon voor de nederlandse versie bij jou in de buurt zodat je tenminste verzekerd bent van je garantie en service. Opsturen naar america is zo duur.
Hardwarematig zijn al die live kaartjes tegenwoordig hetzelfde (uitgezonderd de platinum) en is zowat alles te downloaden van de site.
En wat betreft de spdif naar minidisk NEE, aangezien de minidisk niet coaxiaal is (spdif) maar optisch met een glasvezelkabeltje. Ik kan het fout hebben maar ze moeten in ieder geval beiden dezelfde soort aansluiting hebben. stekkertjes mogen verschillend zijn (glasvezel of normale draad niet!)

• Martijn
Oh, shit, heeft iemand ervaring met digitaal MP3's naar MD copieren? Is er een verloopstukje voor of zoiets? Kan het trouwens met de Guillemot Fortissimo wel? Die heeft geloof ik wel zo'n optische uitgang...

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 13:00
De fortissimo heeft inderdaad een optische uitgang en het copieren van mp3 op MD gaat perfect, heb het eens geprobeerd bij een vriend thuis, was wel leuk.
M'n MD player trok opeens een beetje op een rio toen ie aan de pc hing.

• Martijn
Copiert hij dan de trackmarks ook mee, of moet je die handmatig invoeren. En is het meecopieren van ID3-tags ook mogelijk (vast niet :))?

Verwijderd

Je kunt zelf zo'n optische uitgang knutselen.

Gewoon een LEDje aan de digitale uitgang op je SB-Live (ja..die gele aansluiting). Glasvezel kabeltje eraan en 't werkt.
Pagina: 1