Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Ik ben nu sinds een paar dagen een gelukige eigennaar van een ipaq 5450 :)

Maar ik heb een probleem met active sync op mijn Desktop PC.

Eerst toen ik de ipaq pas had, meteen op usb aangeloten. Later active sync 3.5 geinstalleerd. Maar er gebuerde weinig. Dus geupdate naar 3.7.1 en weer bijna niets. Het groene "balletje" draait wel even, en de ipaq lijkt inteloggen. Maar verder niets. :(

Ook alle software gedeinstalleerd, opnieuw opgestart. 3.7.1 geinstalleerd, ipaq aangesloten. Weer het zelde :(

Toen maar eens op mijn laptop geprobeerd. Eerst active sync 3.7.1 geinstalleerd. Toen ipaq via usb er aan. En he het werkt :) ff partnership maken enzo.

Op de laptop werkt alles dus goed, maar niet op mijn desktop PC. En daar wil ik het eigenlijk werkend op krijgen.
Zowel de laptop als de desktop is WinXP.

Wie heeft er tips om op de desktop active sync aan de praat te krijgen?

• eth0
keukentrapje

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08

NoTimeRemains

I know

kick mag pas na 24 uur en mss handig om eerst de software en de usb drivers van t dingetje te uninstallen en dan de software te installeren en dan de ipaq aan te sluiten

This is the Way.

• eth0
eth0 schreef op 28 mei 2004 @ 10:38:

Ook alle software gedeinstalleerd, opnieuw opgestart. 3.7.1 geinstalleerd, ipaq aangesloten. Weer het zelde :(
Zoals je al had kunnen lezen, had ik dit al reeds gedaan.

Ook heb ik net de Data Access Components naar versie 2.8 geupgrade. Maar dat mocht ook niet baten. Ik had dit ergens in een ander forum gelezen dat dit misschien zou kunnen helpen.

Is er ook een goede reg cleaner voor active sync. Want na het unistallen blijft er misschien nog wat troep achter in het register. En als ik deze natuurlijk dan weer opnieuw installeerd pakt hij die instellingen weer op?