[Asp] Dictionary object maakt duplicaat aan

Pagina: 1
Acties:

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:38

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje aan het stoeien met een dictionary object werk helemaal goed kan nu gevens lezen en schrijven eruit. Alleen bij het lezen werkt het maar op een manier en dat is door het object in een array te plaats.

Dat is niet handig want als ik opzoek ben naar een speciefieke sleutel dan moet ik eerst de hele array doorlopen. Doormiddel van "d.item("31") " zou het mogelijk zijn waarder van het item door middel van de key er uit te halen ook dit gaat goed.

Maar nu ik dit wil doen met een variable gaat hij de mist in hij voegt nu alleen nog maar het getal toe. Dus krijg ik twee keer de waarde 31.

code:
1
Response.write "<td>" &  Winkelwagen.Item(Huidigeartikel)

Dit is de manier waarop ik hem aanroep zodra ik deze regel weg haal is er geen probleem en worden hij ook niet meer verdubbeld.

Wie kan mij mischien helpen om te zorgen dat ik doormiddel van een key een item uit mijn dictionary kan halen?
Volgens msdn zou het zo moeten werken. Het allemaal in een arrey zetten is niet echt de juiste oplossing.

Alvast bedankt

Het oneindige X 0

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-05 14:53

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik snap het niet helemaal. Je hebt een array met dictionary objecten? :?

Nouja, ik denk dat je hier wel mee vooruit moet kunnen, daar staat uitgebreid voorgedaan hoe je het dictionary object moet gebruiken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.