Programmer - an organism that turns coffee into software.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Geen idee of die GTUBE sample ook op andere spamfilters werkt
deed deze gast iig
http://www.webpronews.com...0040514GmailSpamTest.html
[ Voor 28% gewijzigd door clevy op 28-05-2004 10:14 ]
a word to the wise is more often the start of an argument than the help it ought to be
Nu een ongv 2-weken later heb ik nog geen spam mail gekregen
Ik kom er net achter dat ik geen spam mail kan versturen ???
Programmer - an organism that turns coffee into software.
blacklists: vervals de headers en de mail envelop. Dat dat kan (SPF is een leuk begin
Heuristieken: hangt helemaal van je filters af. Pak een willekeurige echte spam.
EICAR is er enkel om te zien dat de vscanner ueberhaupt iets doet, bij spam is dat heel makkelijk door een willekeurige specifieke entry in je blacklist maar daar heb je weinig aan
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Ik krijg elke dag genoeg spammailtjes op mijn @Home mail.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 12:24:
Gooi anders hier ff je mail adres neer, er zijn genoeg 'vrijwilligers' die ff hun zooi willen doorsturen.
Niet dat @Home alles door laat, maar ik blokkeer graag alles met mijn computer.
Dus misschien wel aan te raden.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'