W98 - Explorer download error

Pagina: 1
Acties:

• De Buurman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09-2020
Ik heb W98 en de laatste exporer update, Netscape smartdownload.

Waneer ik will downloaden van Het net krijg ik de vermelding na een tijdje dat het programma een illegale handeling heeft vericht en wordt afgesloten.

Er is me aangeraden om flashnet DL manager te gebruiken om een of ander conflict te omzeilen. Maar deze krijg ik ook niet gedownload ?

Heeft iemand enig idee waar het door komt en een oplossing ?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

installeer een andere browser (Opera is dan een goede keus) en kijk of dan alles wel goed werkt. Als je het niet kan downloaden omdat het fout gaat, moet je het even bij iemand anders downloaden, op cd zetten en bij jezelf installeren.

Probeer dan weer te downloaden en als het fout gaat dan zit er iets fout in IE. Dat kan van alles zijn, je instellingen bijvoorbeeld, maar ook gewoon het programma zelf.

Spyware checks e.d zijn altijd handig. Die kunnen voor de meest vreemde errors zorgen, dus gebruik Ad-aware en Spybot om dat te controleren.

Als IE echt een fout in het programma heeft dan is mijn ervaring dat dat er niet meer knap uit te krijgen is in W98 zonder windows opnieuw te installeren.

Het zogenaamd de-installeren en herinstalleren van IE werkt in de meeste gevallen niet.
suc6

• De Buurman
Dankjewel Hannibal, ik heb inderdaad hiervoor een probleem gehad met IE en heb toen geformateerd. Deze installatie zou dus weer helemaal uptodate moeten zijn zonder fouten.

IK heb voor de formaat een keer de IE geupdate + dirext X en toen had ik heropstartproblemen ? deze zijn na de format en de laatste IE verdwenen maar nu dus dit download probleem.

Ik heb nu de Netscape uitgeschakeld en zal kijken of dat enige oplossing biedt, Zoniet dan probeer ik jouw optie downloaden van het programma en dan instaleren.

En ik zal ook even kijken of die adware en spy downloadable zijn.

• De Buurman
OK alles is ok nu. Het was de Netscape Smartdownload die waarschijnlijk niet updated genoeg was of een ander conflict veroorzaakte.

Ik heb het disabled en alles werkt perfect. bedankt voor de feedback.