Toon posts:

Audigy 2 ZS gaat terug naar standaardinstellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds dat wanneer ik "audigy" in de search intyp, 0 results krijg. :? :?
Maak ik er maar een nieuw topic over.

Ik heb net mijn Audigy 2 ZS Drivers geinstalleerd op een geformatteerde PC. Elke keer als ik nu de PC opnieuw opstart dan zet Windows (in configuratiescherm - geluid ) de instellingen van de boxjes terug op 2.1, terwijl dit 7.1 moet zijn. Ook als ik elke keer een nieuwe game start, pakt ie het geluid niet via 7.1 maar 2.1 omdat Windows dit terug blijft zetten.

Al geprobeert:

- Allernieuwste audigy drivers
- Software opnieuw installeren
- Direct X 9.0b installeren.
- Met allerlei instellingen liggen prutsen.

Iemand misschien een idee? _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
*schopt*

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Stel hem eens in op 7.1 met je audigy 2 software, ipv via het config scherm van windows (naast je klokie is zo een pictogram van creative om het in te stelle)

(rechtermuisklik ---> luidsprekerinstellingen en dan op 7.1 zetten)

als je het instelt, en dan het schempie gewoon met kruisie afsluit, bewaart ie het dan niet?

heb ook wel es dat als je hem NIET met kruisje afsluit hij het gewoon terug zet naar gewone instellingen

[ Voor 39% gewijzigd door DutchTSE op 01-06-2004 01:17 ]

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bekend probleem. Zoek eens via Google in de GoT database. Weet het niet zo meer uit mijn hoofd

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gezocht ook maar geen oplossing kunnen vinden. Ik heb een gewone Audigy 2, en bij mij standaard bij opstarten van PC altijd op 2.1 terwijl ik hem zelf altijd op 5.1 zet.