APE bestaat al een tijd, en Unsanity maakt ook al jaar en dag software voor OS X, en ze zijn vooral bekend om hun haxies; eenvoudige one-trick-pony's die bepaalde settings of mogelijkheden veranderen of activeren.
Maw: Unsanity heeft vooralsnog een goede reputatie en er zijn al vele gebruikers van APE.
Maw: Unsanity heeft vooralsnog een goede reputatie en er zijn al vele gebruikers van APE.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik gebruik zelf ook APE voor hun cleardock app en het werkt fantastisch. APE neemt bij mij 0,0% gebruik in dus zwaar is het iig niet. Bovendien kan je er nog veel meer leuke dingen mee doen. 
Wat betreft spyware kan ik je zeggen dat er echt niks van die trant in zit. Zoals Chem al zegt is Unsanity een betrouwbare software knutselaar en heeft z'n reputatie hoog te houden. Ik zou het gewoon proberen. Als het je niet bevalt dan kan je het ook makkelijk uninstallen. De uninstaller word namelijk mee geleverd.
Wat betreft spyware kan ik je zeggen dat er echt niks van die trant in zit. Zoals Chem al zegt is Unsanity een betrouwbare software knutselaar en heeft z'n reputatie hoog te houden. Ik zou het gewoon proberen. Als het je niet bevalt dan kan je het ook makkelijk uninstallen. De uninstaller word namelijk mee geleverd.
Ik heb hem er sinds gisteren al op staan 
Maar gezien ik nieuw ben en Slashdot niet echt een hoge reputatie heeft met betreft het waarheids gehalte van verhalen; wilde ik even hier checken.
Bedankt
Maar gezien ik nieuw ben en Slashdot niet echt een hoge reputatie heeft met betreft het waarheids gehalte van verhalen; wilde ik even hier checken.
Bedankt
Uhmz, mag ik je er op wijzen dat we hier graag willen dat je een wat uitgebreidere TS doet? Verder werken we met prefixes voor de topictitle. De volgende keer gooi ik er gewoon een hangslot op nl.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer