[autorun] .exe centreren

Pagina: 1
Acties:

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Ik heb van een Flash filmpje een .exe gemaakt. Nu wil ik deze op cd branden en een autorun aan hangen. Is het mogelijk om de positie waar de .exe geopend wordt vast te leggen in een autorun.inf bestandje? De .exe wordt nu random over op scherm geopend. Ik heb zitten zoeken maar niet iets concreets kunnen vinden.

stp - PSN ID: stp_4

• stp_4
*kick*

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:44

Arno

PF5A

Kicken binnen 24hr wordt niet echt gewaardeerd hoor....

En het positioneren van een .exe doe je IN die .exe en niet in een autorun, dat is slechts een inf bestand.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• stp_4
Heb het bericht vanacht geschreven. Het leek alweer een nieuwe dag, is inderdaad iets te vroeg gekicked.

Maar goed:
Dat dacht ik dus ook al maar volgens mij zijn er verder geen mogelijkheden om in Flash eigenschappen van de .exe mee te geven.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Als je nou van je Flash-project een SWF-file maakt en dan met dit programma (SWiSHstudio beta) er een exe van maakt, zou het moeten lukken. Je kan het scherm overal positioneren en weet ik wat voor opties meer. :)

Je moet wel even een email-adres opgeven bij hen voor een trial-key.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

stp_4 schreef op 28 mei 2004 @ 10:15:
Heb het bericht vanacht geschreven. Het leek alweer een nieuwe dag, is inderdaad iets te vroeg gekicked.
offtopic:
En hoeveel mensen zijn er online tussen middernacht en 10 uur :?
Tussen 23:50 en 0:10 begint ook een nieuwe dag maar kicken is een beetje vroeg. Dus liever +- 24 uur ajb, je bent nl. niet de enige die topics opent ;)

Ontopic: denk er even aan dat niet iedereen jouw resolutie heeft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• stp_4
Ontopic: denk er even aan dat niet iedereen jouw resolutie heeft.
Ik dacht dat het mogelijk was om met behulp van parameters of iets dergelijk in een .inf het midden van je scherm te bepalen (niet standaard het midden van 1 bepaalde resolutie). Als dit inderdaad niet mogelijk is, is het misschien handig om naar het proggie te kijken die _the_crow_ aanbeveelt.

Pagina: 1