Toon posts:

Content copier 8310 -> 6230

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem dat ik mijn gegevens van mijn Nokia 8310 niet over krijg naar mijn 6230.

De situatie:
Nokia 8310 met daarin telnr, kalenderitems, notities, profielen enz. Met behulp van de content copier bij PC Suite 5.8 zou je deze over moeten kunnen zetten naar de Nokia 6230. Ik kan bij de content copier mijn 8310 niet als geldig toestel selecteren. Ik heb ook al geprobeerd met een oudere PC Suite de gegevens in te lezen en dan weer te versturen naar mijn Nokia 6230 maar de bestandsindeling is anders. Dus dat werkt ook niet.

Op de Nokia site staat netjes aangegeven dat het mogelijk moet zijn om een 8310 uit te lezen en de gegevens door te sturen naar een 6230.
----------------------------
Additionally, you can use the PC Suite 5.8's Content Copier to transfer phone contents to your Nokia 6230 Phone also from these Nokia models:
Nokia 8910 Phone
Nokia 8310 Phone
Nokia 6510 Phone
Nokia 6310i Phone
-----------------------------

PC Suite 6.1 is geen optie aangezien deze alleen geschikt is voor 2000/XP en ik heb dus op mijn laptop met infrarood nog win 98 staan.

Iemand een idee hoe ik al mijn gegevens nu over kan zetten? Alv bedankt!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-02 16:40

PanMan

Spun!

Watvoor kabel heb je? Ik heb precies hetzelfde probleem, ik wil gegevens van een 8310 overzetten op een 6230. Nu heb ik al wel de gegevens op mijn Pc gekregen (voornamenlijk 430 foon nummers), met een trial versie van Logomanager, en de Fbus kabel die ik heb. Maar hoe krijg ik die nu op de 6230? Ik kan ze wel fijn handmatig gaan invoeren, maar heb nog geen import gevonden.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

ik heb deze overstap ook gemaakt. En heb ook deze problemen gehad.
Ik heb het uiteindelijk opgelost door outlook als tussenstap (export->import->sync) te gebruiken (vooral voor kalender, notities etc) wellicht dat je hier iets verder mee komt. Het is niet de allesomvattende oplossing vrees ik.
De profielen etc heb ik met PCSuite 6.1 gedaan :X

...gamen blijft leuk...