Toon posts:

Saphire 9800 pro vlekken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een probleem
ik heb een msi kt3 ultra aru bordje en nou heb ik heb ik problemen bij het starten van spellen
als ik bijvoorbeeld hitman contracts start krijg ik allemaal vlekken te zien ipv de menu keuzes in de game is het net zo erg?
heeft iemand ervaring hiermee kheb de nieuwste drivers gedownload maar dat helpt niks!
wie kan mij helpen
kheb AMD 2100

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wat voor vlekken, kan je mss ff een screenshot posten?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Verwijderd

Topicstarter
Chester schreef op 27 mei 2004 @ 23:28:
Wat voor vlekken, kan je mss ff een screenshot posten?
op het moment niet heb de kaart er uit gehaald maar je kan denken aan zwarte blokken in het de tekst van het menu van hitman contracts en scherpe punten in een andere kleur tijdens het gamen gewoon de opbouw klopt niet

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

UTM

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 23:32:
[...]

op het moment niet heb de kaart er uit gehaald maar je kan denken aan zwarte blokken in het de tekst van het menu van hitman contracts en scherpe punten in een andere kleur tijdens het gamen gewoon de opbouw klopt niet
Welke drivers heb je? Heb je het al geprobeerd met andere drivers? (dus ook bv omega drivers)? En sinds wanneer doet het probleem zich voor? Geef ook eens de temperatuur van je kast/cpu en videokaart. Ook je voeding + waarde is handig om te weten. Dit alles kun je zien door bijvoorbeeld: Motherboard Monitor 5 of Speedfan ;)

Want, mischien word je videokaart wel te heet. Dat zorgt wel eens voor wazige/gekke plekken. Mischien levertje je voeding te weinig stroom, ook dit zorgt soms voor wazige/gekke plekken.

[ Voor 35% gewijzigd door UTM op 27-05-2004 23:36 ]

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kdenk dan dat het licht aan je geheugen. Mss krijgt ie te weinig stroom, had je de molex 1:1 aangesloten, zonder extra dingen ertussen zoals system fans enzo?

Heb je hem toevallig eerder een keer teveel overgeklokd? Trekt je voeding het allemaal wel. Ik had eerder ook een soortgelijk probleem, mijne bleek te weinig stroom te krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Chester op 27-05-2004 23:36 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt