Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IMP-550 AB maar 3mnd GARANTIE

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IMP-550 uitstekende speler met zeer goed geluid maar met AfstandBediening?
OPGEPAST! De afstandBediening en CLIP vallen onder Accescoires en hier zit maar 3 maanden of 90 dagen GARANTIE op! RAAR is dit omdat de speler NIET kan werken zonder AFSTANDBEDIENING! Volgens MP3MAN.NL en I-river is dat dus wel zo! :( Bij mij was de CLIP spontaan afgebroken waardoor de afstandBediening op de grond is gevallen! :( Ik heb de zaak ingescand als FOTO en opgestuurd!
Nu ben ik wel bang dat de andere garantie ook wel niet veel zal voorstellen?
Van I-river nog niks gehoord, zal nog maar eens een paaaaaar _/-\o_ keer mailen1
Het is ook moeilijk een CLIP of AfstandBediening te kopen in NEDERLAND!
Hier zijn deze clip en AB niet te koop? Ook raar ?

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Er zit 2 jaar garantie op, maar slechts 3 maanden op de onderdelen.

Dat de klip afbreekt is spijtig, maar ik vind het niet vreemd dat dit niet onder de garantie valt...

Verwijderd

Valt ook wel te verwachten... De constructie-kwaliteit van de imp550 is erbarmelijk.

Verwijderd

onzin, krijg je gewoon garantie op. Ik zou het niet pikken maar ik koop daar zo wie zo niet.

Op deze site je een nieuwe remote bestellen voor je slimx550 :

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=523

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 18:12 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Challenge Computers heeft hem goedkoper, voor 23 euro.

http://www.challengecomputers.nl/, dan naar mp3 --> iRiver, en dan staat de AB helemaal onderaan. Het is wel de zwarte versie.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Euh HAJEen, je overmatige CAPSGEBRUIK staat me een beetje TEGEN. Verder blijkt je verontwaardiging uit je topicstart, maar die is daardoor nog minder BEGRIJPELIJK.

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) graag even GOED door, dan weet je hoe je WEL een topic moet starten.

ZO in ieder geval niet.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.