Ik heb hier nog een Acer (TI) extensa 600CD staan. Met aanboord een p1 120 mhz.
Nu ik hier (net zoals de meeste denk ik
) Bergen met prehistoriese zut, waaronder oude processoren 200, 166, 133 enz.
Nu kwam ik er laasts via via via achter dat deze laptop gebruk maakt van een socket. Volgens mijn net zo`n ding als een 486 mobo waar je een schroevendraaier eronder moet zetten om die cpu eruit te kunnen toveren.
Alleen zijn er 2 problemen/ open vragen:
• Hoe gaat zo`n barrel open? (heb alle schroeven eraf gehaald maar nix
)
• Tot hoever gaat dit board en wat is de jumper settings?
Via de search had ik een topic gevonden waarin iemand ook zei dat ie zijn 600 had geupgrade. Alleen jammer genoeg geen mail/icq.
Ik heb via deze search gezocht alleen niet echt veel uit. Uit google nix interesants; ik heb op de volgende termen gezocht @ Google:
• Acer extensa CPU upgrading
• Acer extensa 600CD CPU upgrading
• Extensa cpu upgrading.
BVD Meneer aard
BTW, ik heb het hier geplaatst omdat ik d8 dat het met cpu`s en mobo`s te make heeft, anders mods sorry
Nu ik hier (net zoals de meeste denk ik
Nu kwam ik er laasts via via via achter dat deze laptop gebruk maakt van een socket. Volgens mijn net zo`n ding als een 486 mobo waar je een schroevendraaier eronder moet zetten om die cpu eruit te kunnen toveren.
Alleen zijn er 2 problemen/ open vragen:
• Hoe gaat zo`n barrel open? (heb alle schroeven eraf gehaald maar nix
• Tot hoever gaat dit board en wat is de jumper settings?
Via de search had ik een topic gevonden waarin iemand ook zei dat ie zijn 600 had geupgrade. Alleen jammer genoeg geen mail/icq.
Ik heb via deze search gezocht alleen niet echt veel uit. Uit google nix interesants; ik heb op de volgende termen gezocht @ Google:
• Acer extensa CPU upgrading
• Acer extensa 600CD CPU upgrading
• Extensa cpu upgrading.
BVD Meneer aard
BTW, ik heb het hier geplaatst omdat ik d8 dat het met cpu`s en mobo`s te make heeft, anders mods sorry
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer aard op 27-05-2004 22:57 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+