[PHP] mail() werkt niet bij Vuurwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Topicstarter
Ik heb een goedlopend mailscript van een site die ik bij een andere provider host overgezet naar een site die ik bij Vuurwerk Internet host.

Helaas, ik krijg de melding:

Warning: mail() is not supported in this PHP build in /home/apache/users8/....

Ik heb google afgestruind naar oplossingen voor dit probleem, maar die oplossing spreken alleen over het recompilen van PHP of php.ini anders instellen. Volgens mij heeft Vuurwerk dat liever allebei niet! Ook biedt Vuurwerk geen ondersteuning als het gaat om problemen met php.

Iemand een idee?

Een heel groot en stoer systeem.

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Behalve aan Vuurwerk vragen of ze de mail-functie willen enablen, kan je er niks tegen doen (behalve de functie via een ander script op een andere server uitvoeren). Die mail-functies zijn wel vaker uitgeschakeld om te voorkomen dat mensen bergen spam of mailbommen gaan sturen.

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:33
Ja en wat is jouw programeerprobleem?

Je kunt Vuurwerk mailen hoe het in elkaar steekt, of je zoekt een alternatieve host voor het versturen van je mail.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Bij de ene hosting provider doet hij het wel, de andere is hij niet supported..
Neem eens contact op met Vuurwerk. :) Ze zullen wel een reden of een alternatief hebben

Dit heeft weinig te maken met een programmeerprobleem, dus hoort het niet in Programming & Webscripting, dus dicht. :)

[ Voor 7% gewijzigd door gorgi_19 op 27-05-2004 23:40 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.