[XP] Power Policy manager unable to reserve hibernate file*

Pagina: 1
Acties:

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02 21:16

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Ik wil op Windows XP Pro mijn UPS aansluiten.
Er is nog geen extra software geinstalleerd, alleen de standaard XP aansturing.

Als ik de hibernate file activeer dan krijg ik dit:

Power policy Manager unable to reserve hibernation file
The process cannot access the file because it is being used by another proccess.

Het lukt mij niet de hibernation file te activeren, wat ik ook doe.
Ik heb geen aparte rechten ingesteld, dus moet er ook niks verkeerd kunnen staan.
Maar ik weet niet waar het aan kan liggen dus weet niet waar ik moet zoeken.

Kent iemand dit?
Zo nee, hoe zou ik er achter kunnen komen wat het is zonder alles stuk voor stuk te de-installen?

[ Voor 35% gewijzigd door Tijgert op 28-05-2004 16:42 . Reden: Tik op de vingers ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Verwijderd

ken het probleem niet, maar heeft system rechten? is er genoeg ruimte op de schijf?
gebruik anders de processexplorer van sysinternals om te zien welk proces de file locked.

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Tijgert - ook dit topic voldoet niet aan de eisen zoals we die stellen in Windows Operating Systems - elk topic moet tenminste hier aan voldoen:
  • Een goede topic titel hebben die aan de Windows Operating Systems Policy voldoet (OS tussen vierkante haakjes bijvoorbeeld)
  • Een duidelijke probleem/vraag/discussie stelling hebben waarin je zoveel mogelijk relevante informatie geeft.
  • Opnoemen wat je zelf al gedaan hebt (waarop heb je gezocht?, wat heb je zelf al gedaan)
Pas je topic dus nog even aan - ik gok maar dat het hier om Windows XP gaat :)

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Is het zo beter?
Kan alleen nog zeggen dat een search 0,0 opleverde. Zal wel de eerste zijn :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Mexicanos
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ondanks dat het een oud bericht is post ik toch maar even hoe ik het heb moeten oplossen.
Bij mij gaf namelijk Alcohol 120% de problemen na deze eraf gegooid te hebben kon ik hibernate wel activeren.

• Tijgert

Tijgert

Topicstarter
Het zal idd door een bepaald pakket komen, maar ik heb geen alcohol geinstalleers... Zou het Nero kunnen zijn of iets anders met CD's?

Pagina: 1