Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
ken het probleem niet, maar heeft system rechten? is er genoeg ruimte op de schijf?
gebruik anders de processexplorer van sysinternals om te zien welk proces de file locked.
gebruik anders de processexplorer van sysinternals om te zien welk proces de file locked.
Tijgert - ook dit topic voldoet niet aan de eisen zoals we die stellen in Windows Operating Systems - elk topic moet tenminste hier aan voldoen:
- Een goede topic titel hebben die aan de Windows Operating Systems Policy voldoet (OS tussen vierkante haakjes bijvoorbeeld)
- Een duidelijke probleem/vraag/discussie stelling hebben waarin je zoveel mogelijk relevante informatie geeft.
- Opnoemen wat je zelf al gedaan hebt (waarop heb je gezocht?, wat heb je zelf al gedaan)
Is het zo beter?
Kan alleen nog zeggen dat een search 0,0 opleverde. Zal wel de eerste zijn
Kan alleen nog zeggen dat een search 0,0 opleverde. Zal wel de eerste zijn
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ondanks dat het een oud bericht is post ik toch maar even hoe ik het heb moeten oplossen.
Bij mij gaf namelijk Alcohol 120% de problemen na deze eraf gegooid te hebben kon ik hibernate wel activeren.
Bij mij gaf namelijk Alcohol 120% de problemen na deze eraf gegooid te hebben kon ik hibernate wel activeren.
Het zal idd door een bepaald pakket komen, maar ik heb geen alcohol geinstalleers... Zou het Nero kunnen zijn of iets anders met CD's?
Pagina: 1