Probleem: Bij laag volume (standje tot ongeveer 27) valt de linker front vaak weg. Als het volume wordt opgeschoefd en dan weer laag, dan is links weer terug.
Bij een ietwat hoger volume, zegmaar 40-47 (mijn filmstand), dan geeft hij NOOIT problemen. Ik heb nog geen zin om meteen de kap eraf te gooien en rond te klooien. Ik zoek dus info over waar het in kan zitten. Ik heb al rondgespit, maar nog niet het gewenste antwoord gevonden.
Reparatie door een dealer kan ik ook mee leven, mits het geen honderden pleuroos gaat kosten. Dus mocht iemand een kostenplaatje kennen voor zo'n probleem, geef een reply.
Groet,
Pat
Specs:
Onkyo TX-DS494 versterker (2,5 jaar oud)
Canton speakerset Movie 10MX
Alle speakers aangesloten middels vergulde banaanstekers
Kabels zijn 2,5 mm^2
Bij een ietwat hoger volume, zegmaar 40-47 (mijn filmstand), dan geeft hij NOOIT problemen. Ik heb nog geen zin om meteen de kap eraf te gooien en rond te klooien. Ik zoek dus info over waar het in kan zitten. Ik heb al rondgespit, maar nog niet het gewenste antwoord gevonden.
Reparatie door een dealer kan ik ook mee leven, mits het geen honderden pleuroos gaat kosten. Dus mocht iemand een kostenplaatje kennen voor zo'n probleem, geef een reply.
Groet,
Pat
Specs:
Onkyo TX-DS494 versterker (2,5 jaar oud)
Canton speakerset Movie 10MX
Alle speakers aangesloten middels vergulde banaanstekers
Kabels zijn 2,5 mm^2
Carpe Diem