Ik heb sinds kort Battlefield Vietnam! Echt echt een super ruige game!
Nu heb ik het probleem dat ik alles op low settings moet spelen om het een beetje speelbaar te maken. Ik heb sinds 2 dagen een Radeon 9800 Pro maar op me Geforce 4 ti 4200 liep het ook al erg bout!
Ik heb onboard sound, maar heb die al een keer helemaal ge-disabled, dus gespeeld zonder geluid, maar het liep even traag. Ik heb de het grote BF:V topic door gelezen en alle tips gedaan maar het loppt nog even traag op medium of high settings. Ik draai dus alles op low. Dan is het dus gewoon goed te spelen.
Ik geef hier onder mijn specs en kan zeggen dat ik de nieuwste catalyst drivers heb van Ati.
Ik draai BF:V op 1024x768 en alle settings op low.
Pentium 4, 2.8 HT 800 FSB
Epox 4PCA31
512 Dual Channel geheugen (2 x 256 Mb)
Radeon 9800 Pro (nieuwte drivers Ati 4.3 d8 ik)
Maxtor 80 Gb s-ata, 8 Mb cache
Onboard LAN
Onboard Soundcard
Aopen Justlink 48x brander
Alcatel Speedtouch USB Modem
Nu heb ik het probleem dat ik alles op low settings moet spelen om het een beetje speelbaar te maken. Ik heb sinds 2 dagen een Radeon 9800 Pro maar op me Geforce 4 ti 4200 liep het ook al erg bout!
Ik heb onboard sound, maar heb die al een keer helemaal ge-disabled, dus gespeeld zonder geluid, maar het liep even traag. Ik heb de het grote BF:V topic door gelezen en alle tips gedaan maar het loppt nog even traag op medium of high settings. Ik draai dus alles op low. Dan is het dus gewoon goed te spelen.
Ik geef hier onder mijn specs en kan zeggen dat ik de nieuwste catalyst drivers heb van Ati.
Ik draai BF:V op 1024x768 en alle settings op low.
Pentium 4, 2.8 HT 800 FSB
Epox 4PCA31
512 Dual Channel geheugen (2 x 256 Mb)
Radeon 9800 Pro (nieuwte drivers Ati 4.3 d8 ik)
Maxtor 80 Gb s-ata, 8 Mb cache
Onboard LAN
Onboard Soundcard
Aopen Justlink 48x brander
Alcatel Speedtouch USB Modem