Toon posts:

[probleem] DFI infinity

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kheb de DFI infinity, maar heb een probleem
ik installeerd windows op IDE schijf (geen probleem dus met drivers voor S-ata) en dan al is die met eerste stuk klaar (bestanden kopieren enzo) gaat die opnieuw opstarten, maar dan komt het hij wil niet booten van de HD :r 8)7 heb al andere HD, en andere boot; ide 0 ide 1 blabla, geprobeerd maar werkt niet krijg ik precies hetzelfde en weet zeker dat ze goed zijn, heb er al meer van gehoort maar nog geen oplossing.

please, kan iemand me helpen? _/-\o_ _/-\o_

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

en

PMG Beleid

- hoofdletters, interpunctie, grammatica en spellingsregels zijn er niet voor niets, hier is geen touw aan vast te knopen :/
- waar zijn de specs :?
- je beschrijft wat je zelf gedaan hebt met 'blabla, geprobeerd' - voor jou misschien duidelijk, maar voor niemand anders.
- Windows problemen horen in het subforum 'Windows Operated Systems' (WOS) thuis, problemen met drives in 'Opslagmedia & I/O Controllers' (OM), wft heeft dit met PMG te maken?

Je kunt dus met name jezelf helpen door alles helder op een rijtje te zetten en dan in de relevante FAQs te kijken. Mocht het niet lukken, dan kun je altijd een toegespitste, duidelijke en relevante vraag stellen in het betreffende subforum...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.