Toon posts:

AOpen Aeolus

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op zoek zijnde naar een nieuwe videokaart kwam ik de AOpen Aeolus tegen. Deze is leverbaar met verschillende NVIDIA GeForce FX Series chipsets(5200,5500,5700,5900,enz)
Nou wil ik weten zijn dit goede kaarten? Ik kan nergens iets vinden over deze kaarten....De AOpen Aeolus FX5900 schijnt goed te zijn maar toch....hoe zijn die kaarten? Want deze kaarten zijn beslist niet duur.......

Het valt me tevens op dat er verschillende fabrikanten zijn(Aopen,msi) met precies dezelfde chipsets...kan iemand mij ook vertellen waar dan het verschil in zit qua kwaliteit?

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:54

UTM

Asus is over het algemeen wat stiller dan MSI. Dit is een voordeel van Asus. Qua chipset verschillen de kaarten soms wel, soms niet. Dit kan je zien bij bijvoorbeeld een review. Een verschil in de chipsets kan een wat hogere/lagere mhz-snelheid veroorzaken
De AOpen Aeolus FX5900 schijnt goed te zijn maar toch
Hoe kom je aan deze informatie? Van een benchmarK? Kijk dan even naar de results (test resultaten) en je kan zien of de kaart idd niet slecht presteert :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Er zijn echt meer dan genoeg reviews van deze kaarten te vinden, probeer het eens met Google :)

En het verschil tussen de verschillende fabrikanten is vaak minimaal wua prestatie, maar de ene kaart is stiller en de andere kaart heeft weer wat software extra bijgeleverd :)

Dit topic is gesloten.