Toon posts:

Laptop HP DOOD! :(

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn HP 4150 (PII 300 Mhz) is dood. :'(
Ik was aan het werken en ineens alles dood.
Opnieuw rebooten, zie ik nog net dat het OS niet gevonden wordt. Ik dacht HD naar de klote. Daarna kreeg ik niet eens het BIOS scherm te zien (HP startup logo).
Wat blijkt! Power supply, moederbord, processor kapot!
Geen rare dingen meegedaan.

Misschien een piekspanning?

Iemand idee/ervaring?

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
nja..mijn omnibook is ook een geer gestorven..begon bij een ongschuldig uitvallend schermpje..maar de hp-monteur heeft ook uiteindelijk het moederbord , scherm, powersupply moeten vervangen om dat ding weer levend te krijgen..
H(oop)P(roblemen)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe nooit problemen meegehad! Wat is dan wel een goede laptop? Ik dacht tot nu toe HP....

;)

• amsterdammertje
heb ook nooit echt problemen met dat ding..maarja..men zegt dat toshiba erg goed is..maar een vriend van mij heeft een tijd een toshiba gehad..en ook daar erg veel problemen mee ..denk dat de meeste laptops elkaar qua kwaliteit niet zo veel zullen ontlopen ..onderdelen zullen mischien veelal het zelfde zijn..grootste verschillen zitten in montage, ontwerp..en uiteraard support

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• amsterdammertje
maar die 4150 is waarschijnlijk nog niet zo oud..dus als je bij HP even flink aan de bel trekt zullen ze hem vast wel fatsoenlijk repareren

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hij wordt gefixed. Maar het blijft vaag waarom ie compleet crashed!

;)

Verwijderd

kan me niet voorstellen dat het piekspanning is. de meeste moderne notebooks hebben een voltage regulator ingebouwd.

• amsterdammertje
was je soms aan het werk met dat ding toen je achter in een grote jeep zat die flink over een zeer hobbelende weg aan het raggen was;)

Verwijderd

Topicstarter
ja misschien was het dat.. ;)

nope. Gewoon aan een buro-tje!

;)

• amsterdammertje
wow..een force-feedback bureau'tje :)

ok..goed..genoeg geouwehoerd..ik ga weer eens wat nuttigs doen ..succes met HP

Verwijderd

Laat me raden er zat windows op :P:P:P vind je het gelk dat hij dan kapot gaat ;)

Verwijderd

ik hem geen idee. maar wel een oplossing
koop een nieuwe
Pagina: 1