LifeTec Lt9888 laptop gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-01 18:17
hello tweakers,

ik kocht laatst op kningen dag een laptop voor 10 euro bij een shop , dit was een LifeTec Lt9888 , het aparaat ging wel aan , maar ging niet verder dan de bios en het toetsenbord deed het niet...

nu zou ik geen tweaker zijn als ik hem dus niet uitelkaar haalde om het toetsenbord probleem op te lossen.... nou ik dus ding helemaal uitelkaar halen , alle schroeven goed bij elkaar houden en beetje op een logische wijze gescheiden houden , bleek dat de kabel van het toetsenbord niet eens vast zat aan het moederbord... dus ik maak het ding vast en schroef hem weer helemaal in elkaar.. om tot de conclusie te komen dat hij nu helemaal niet meer opstart......

nu viel mij op dat het net leek alsof in de behuizing alles met metaal aan elkaar verbonden was om zo een soort contact te maken om te checken of alles er wel zit kan dit kloppen? ik heb alles nog eens na gelopen en heb dus niet iets gezien wat geen contact meer heeft op die speciale punten.

nu vroeg ik me dus af of iemand ervaring heeft met deze laptop OF mij een soort troubleshooting guide kan geven hoe ik kan zien wat er fout is stap voor stap ofzo..

note ik heb wel gezocht (al een week lang steeds even gezocht op steeds weer andere keywords , maar de laptop is oa denk ik wat de oud (200 mhz))..

any help is welcome ;)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Is het niet mogelijk een extern toestenbord aan te sluiten? In het bios zou je kunnen aangeven dat ie niet moet stoppen op errors, waardoor ie mogelijk wel verder zou kunnen doorstarten.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Dennis t
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-01 16:51
Waanschijnlijk de cpu opnieuw plaatsen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
We houden het even op een topic.

Dit topic is gesloten.