Bedieningpaneel audiocomponenten

Pagina: 1
Acties:

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:01
Ik ben al een tijdje op zoek naar een systeem, waarvan ik weet dat het bestaat, maar geen idee heb hoe het heet.

Het bestaat uit een paneeltje die -waar ik hem zag- in de muur zat, en waarmee een audioset werd bediend.

Er zitten enigszins bolle zachtplastic knopjes op, die als je ze indrukt "klikken".

Zoeken op google heeft niet veel zin, want ik weet niet hoe het systeem heet. Krijg allerlei resultaten maar niks wat er mee te maken heeft. Ook het doorspitten van de conrad site leverde niks op.

Weet iemand hoe het systeem heet en werkt?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

misschien bedoel je dit :

http://www.homefidelity.nl/multiroom/Multiroom.htm

zoek even op multiroom :) zijn vaak bedieningspanelen voor :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:46

mr_petit

opperprutser

had meridian of QED vroeger niet zo'n systeem met van die knopjes? (tussen de 5 en 10 jaar geleden?)

Was wel heel duur (maar dat ligt in dit geval aan het merk)

edit:

QED ziet er nu zo uit: http://www.qed.co.uk/multiroom/sys_cont.html

[ Voor 51% gewijzigd door mr_petit op 28-05-2004 00:52 ]

"man is not truly one, but truly two,"

Verwijderd

Het kan zijn dat je Crestron bedoelt of je bedoelt misschien AMX de prijzen zijn echter behoorlijk.

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
mijn vader heeft dat in zijn huis, ik meen van crestron. Dan heb je in elke kamer een klein touch screentje in de muur. Kun je ook gebruiken voor licht etc.

Is wel duur inderdaad, en je moet wel een beetje handig zijn want het wordt nou niet bepaald foutloos opgeleverd.

Ik weet dat mijn vader regelmatig luid vloekend naar de kast moet waar alle troep staat om handmatig de cd carroussel op een ander nummer te zetten of om op play te drukken of zo.