Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een beetje WC help plzz

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-11 17:14
hoi, ik ben heel erg opzoek naar watercooling, maar nu ben ik zo in de war door al het aanbod dat er is, dat ik helemaal niet meer kan kiezen :'( .

ik zoek een set tot 250 euro, de reden dat ik een nieuw topic open is omdat ik vooral geintereseerd ben in de Zalman Reserator 1 en de Corsair HydroCool, maar over beide kan ik niks vinden.

maar iig ik zoek dus een wc-set, 1 van de bovengenoemden of andere die jullie mij aanbevelen, of wellicht zelf 1 samenstellen. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, het is de bedoeling dat ik de 2,3 ghz grens verbreek.

@mods, ik hoop dat dit topicje wel mocht, ik heb echt heel erg m'n best gedaan om te zoeken O-) , maar ik kon niks vinden.

owjah, ben noob hier B) dus weet niet precies hoe ik een topic (goed) moet plaatsen-->mods, laat het met weten als ik het verkeerd doe }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Dr Pro op 27-05-2004 21:18 ]

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
laats wat er een review over de reserator1 op Tweakers.net
mischien handig 'ns te lezen

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
"geintereseerd ben in de Zalman Reserator 1"

Een beetje zoekwerk B) heb je niet eens vericht

check dit: Tweakers review Zalman reserator 1

Het staat zelf op Tweakers frontpage. . .

[ Voor 20% gewijzigd door matinez op 27-05-2004 21:19 ]

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:36

UTM

Begin eens met het doorlezen van Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) onder het kopje "Waterkoeling". Hier staat veel uitleg op jouwn vragen ;)

Verder kan je hier mischien ook wat leeswerk verichten: [rml][ WC] Het grote waterkoelingtopic deel IX[/rml]. Nu word je een beetje bijgepraat over waterkoelings-systemen :)

[ Voor 35% gewijzigd door UTM op 27-05-2004 21:19 ]

• Dr Pro
jawel die heb ik wel gezien, maar het ging me meer om zeg maar een vergelijking tussen die hydrocool en zalman, niet zo zeer met die swif en asetek enzo

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dr Pro schreef op 27 mei 2004 @ 21:19:
jawel die heb ik wel gezien, maar het ging me meer om zeg maar een vergelijking tussen die hydrocool en zalman, niet zo zeer met die swif en asetek enzo
google is je vriend

De vergelijking gaat ook slecht, want de Zalman is passief gekoeld.
Weet nite of die hydrocool dat is maar..

[ Voor 18% gewijzigd door matinez op 27-05-2004 21:21 ]

• Dr Pro
heb jij daar wat gevonden dan???, of typ ik zo verkeerd 8)7

• UTM

UTM

Dr Pro schreef op 27 mei 2004 @ 21:20:
heb jij daar wat gevonden dan???, of typ ik zo verkeerd 8)7
http://www.ocprices.com/i...at_id=1041&action=reviews mischien?

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Er zijn heel veel reviews op internet over waterkoeling. Het negende draadje van het grote waterkoelingstopic is nu begonnen, dus je hebt nog ruim 8000 postes te lezen :)
Als je die allemaal hebt doorgelezen en dan nog vragen hebt, dan kan je een topic openen.
Ook zoals matinez al aangeeft kan je nog zoeken op google.
Omdat de search kapot is op dit moment kan je nog zoeken op got. dit kan je via google doen. Alleen dan moet je er nog gathering.tweakers.net bij zetten.
suc6 met het uitkiezen van je waterkoeling :)

http://www.driverheaven.net/reviews/zalmanwater/
Hier nog een ;)
http://www.google.nl/sear...erator&ie=UTF-8&hl=nl&lr=
zoek zo maar op google

[ Voor 14% gewijzigd door Mister I op 27-05-2004 21:24 ]

• Dr Pro
:*) , ty verry much. zijn er misschien ook mensen die deze koelers zelf hebben (ervaren) het klinkt misschien een beetje als zeuren, maar het is toch best veel geld :?

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Dr Pro schreef op 27 mei 2004 @ 21:23:
:*) , ty verry much. zijn er misschien ook mensen die deze koelers zelf hebben (ervaren) het klinkt misschien een beetje als zeuren, maar het is toch best veel geld :?
Daar is ook een draadje op got over van de zalman reserator
zal wel ff zoeken

Gevonden:
Zalman Reserator

Wat ben ik toch weer behulpzaam vandaag :p

[ Voor 15% gewijzigd door Mister I op 27-05-2004 21:25 ]

• Dr Pro
ty, over die zalman klopt, heb ik ook diversen van gelezen, maar over die corsair is zo weinig te vinden:S

• UTM

UTM

Dr Pro schreef op 27 mei 2004 @ 21:25:
ty, over die zalman klopt, heb ik ook diversen van gelezen, maar over die corsair is zo weinig te vinden:S
Dan zoek je denk ik niet goed, genoeg resultaten (en reviews) als je zoekt op Corsair HydroCool hoor ;)

• Dr Pro
??, dat heb ik ingetypt, corsair hydrocool, toen kwam er no results found :X ;(

• Dr Pro
oww, we hebben over andere search 8)7 , ik had het over GoT, mijn excuses

• UTM

UTM

Dr Pro schreef op 27 mei 2004 @ 21:33:
oww, we hebben over andere search 8)7 , ik had het over GoT, mijn excuses
Hehe, geen probleem ;)

Nog een tip, je hoeft niet een nieuw bericht te plaatsen als die ook bij je andere bericht kan hoor ;). Daarvoor hebben we de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif(edit) knop. Hiermee kan je eerder geposte berichten editten waardoor je wat nieuwe dingen bij een ouder bericht kan zetten. Dit lees wat fijner voor de rest, en het is wat overzichtelijker :)

[ Voor 7% gewijzigd door UTM op 27-05-2004 21:37 ]

• Dr Pro
ok, zal ik onthouden:), maareeh bedankt iedereen voor het uitleggen, ga plzz door:P, maar ik moet nu stoppen, ik heb morgen nederlands examen en dat wil ik nog een keer doornemen:), jullie hebben me echt geholpen.

maar nog 1 ding (weer...ja weer :+ ) hoe zit het met home made wc??

ik ga nu stoppen dus ik lees het morgen wel weer.

igg heeeeeeeeel erg bedankt alsvast :)

Verwijderd

Toch een hoop te vinden met de naslagwerken (search, Google etc) zoals bovenstaand aantoont :)

Kortom, neem de lokale policy eens goed door alvorens je een topic opent in een subforum: CME Policy. In dit geval zat je zelfs verkeerd en was je onderwerp meer op zijn plaats in Die-Hard Overclocking & Cooling - maar aangezien ook daar een policy geld dat je eerst zelf het één en ander moet uitzoeken (logisch, is een global policy) sluit ik dit topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 08:33 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.