Toon posts:

Plaatjes browsbaar maken voor een DVD-spelertje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Hoe en waarmee kan ik een set JPG's (foto's van Mars b.v.) op een DVD/CD kletteren en ze browsbaar maken voor op de TV?
Dus panorama-views scrollbaar, etc, etc.
Wie heeft er een idee?

Danke!
TD

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45

voodooless

Sound is no voodoo!

Zeker heb ik een idee -> Hang je PC aan je TV en klaar is kees...

FF serieus: Geef eens wat meer info. Er staat niet eens bij dat je dat via een DVD-speler (type?) wil doen (ten minste, in neem aan dat je dat zo wil)!

Verder: groeten doen we hier niet, doen we al de hele dag en kost alleen maar DB plek (misschien is daarom wel de RAID array gecrashed ofzo :+ )

Om je toch maar ff verder te helpen: Je DVD-speler moet ten eerste JPG ondersteuning hebben. Dan is het gewoon zaak om je jpg's op een disk te branden (zoals normaal ook), en in de lade van je DVD-speler te gooien. Wat je dan verder precies allemaal kunt zal afhangen van je DVD-speler opties. Check ook je manual van de DVD-speler, daar staat zoiets normaal toch wel in.

[ Voor 60% gewijzigd door voodooless op 27-05-2004 19:31 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Gewoon met nero een vcd maken en dan je foto's erop zetten.
Alleen kom je dan de limiet tegen van 99 tracks.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 07:43
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 19:18:
Hoi,

Hoe en waarmee kan ik een set JPG's (foto's van Mars b.v.) op een DVD/CD kletteren en ze browsbaar maken voor op de TV?
Dus panorama-views scrollbaar, etc, etc.
Wie heeft er een idee?

Danke!
TD
Kijk in het boekje van je DVD-speler, daar staat het vast in.
Maar ik hoorde laatst van een vriend dat een data-disc met JPG's gewoon op zijn DVD-speler af te spelen was als slideshow.

En anders kun je nog proberen een photo-disc te branden.

Succes :)

specs