Toon posts:

[Incredimail] mail en adressen exporteren naar OE *

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor onderstaand probleem heb ik de FAQ al geraadplegd, maar nog geen antwoord gevonden. :O

Ik heb (net zoals vele anderen denk ik) Incredimail geinstaleerd.
Nu wil ik deze weer uninstallen, maar ik heb al aardig wat mailbestanden die ik
bewaren wil en ook adressen enz., deze staan voor zover ik goed gekeken heb in :

C:\Documents and Settings\HOBBY-PC.001\Local Settings\Application Data\IM

Hier staan de mails, adressen enz. in.
Hoe kan ik deze weer terugzetten in Outlook Express :? :?

Want de exportfiles van IM hebben een andere extentie als die van Outlook

Please help ;)

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Ik heb al mijn mails doorgestuurd naar mij, 1 mail met alle adressen gemaild.
Hierna overgestapt (teruggestapt) naat Outlook en mijn mail opgehaald.

Klusje van 5 minuten en alles is weer in ere hersteld :)

Misschien een beetje erg omslachtig maar ik wist toen ook ff niet wat ik moest doen. Het werkte echter wel

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

(net zoals vele anderen denk ik)
offtopic:
Ik hoop eerlijk gezegd dat weinig Tweakers dat hebben, in ieder geval gaat alle incredimail direct naar m'n spambak :X

Trouwens zegt alleen de naam van het programma niet genoeg, dus titeledit Incredimail -> '[Incredimail] mail en adressen exporteren naar OE *'

Wat voor extentie en wat voor bestandsformaat?

Maar goed, de eerste hit bij [google=export incredimail] is http://email.about.com/cs/incredimailtips/qt/et012403.htm ==> http://email.about.com/cs...ies/gr/incrediconvert.htm :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 27-05-2004 19:43 . Reden: titel ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, ik ben er uit..... 8)7

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-07 17:25
Ik heb alle mails via 'gegevens en instellingen naar nieuwe computer overbrengen' geexporteerd en wil ze nu in een ander mailprogramma importeren. Het probleem is dat Incrediconvert elke keer een foutmelding geeft: "Unsupported file version".
Ook als ik het in Incredimail zelf weer probeer te importeren krijg ik zo'n soort melding (u probeert blablabla naar een oudere versie van Incredimail te kopieren).
Wat is hier aan de hand??

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Iets heel anders dan wat de topicstarter heeft. Je noemt totaal niet welk programma je als doel wil gebruiken, en wat je allemaal geprobeerd hebt om dit op te lossen. Open zelf even een nieuw topic, in Officesuites en -software want daar horen OE/mailclient-topics al een tijdje. Vergeet niet om daar duidelijk in te vermelden wat je zelf zoal hebt ondernomen, en welke versie van Windows en software je gebruikt.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.