Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Idee] Wat kan hierbij?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Hallo modders,

Als beginnende modder wil ik graag wat tips of ideeën en dacht dat ik jullie met de juiste informatie wel kon vragen, zelf kan ik niet veel goede ideen verzinnen, misschien zijn er wel hobby sites voor, ik weet het niet, dus daarom de vraag: Hebben jullie wat tips op deze kast wat op te vrolijken, en dan bedoel ik vooral van binnen?

Foto's van mijn kast nu:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjm/Afbeelding%20011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~fjm/Afbeelding%20014.jpg

PS. Er komt al een sidepanel in die erbij hoort, en de voorkant is bijna klaar, die word al ge(n00b)mod. Er zitten op de voorkant al 2 gekleurde fans, zijkant ook een blauwe fan, verder nog niks.

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 06:57
Cables meshen zou in ieder geval niet verkeerd zijn, ook rounded IDE en FDD kabels kopen is niet verkeerd :) Persoonlijk ben ik niet zo'n kleurtjes freak, maar als je dat leuk vind kun je er ook nog een ccfl in hangen.
En ofcourse een raampje in de zijkant.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

floppydrive, 2e harddisk, dvd-brander... :+

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-11 16:44

blaatschaaap

schaap

uv reactive IDE kabels en plexiglas en dan wat uv ccfls erin :P

blaap

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 21:22

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

hijs wel netjes!

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Verwijderd

ik zou ook een andere voeding te kopen want zo een q-tec zijn niet de beste voedingen(heb er zelf binnen 2 maanden er 3 stuks door heen gebruikt)

Verwijderd

Zie ik daar nou een chieftec kast met een zijpaneel van een thermaltake Xaser!?!?!

• CopperCAT
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-11 08:13

CopperCAT

Cu --> Cu(2+) + 2e-

- Je kan een blauwe ccfl achter de grill van je kast plaatsen
- Ledbar (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/859305
- Baybus/Fancontroller met tempsensor
- ...

Kijk gewoon eens rond in de vele [CM]-topics, ideeën genoeg!

Core2D E6600 :: Scythe Ninja 1000+ :: G-Skill DDR2 PC6400 4-4-4-12 HZ 2048Mb :: Asus P5W DH :: 2* Barracuda 7200.10 320Gb S2

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-11 12:41
Hoe kun je dit in godsnaam vragen als je op dit forum al 328 posts hebt? Je kunt om te beginnen dit forum even doorkijken, in dit subforum staan al flink wat ideeen. Het lijkt me althans dat je hier toch al best wat zaken op GoT kunt vinden, buiten alle links om die in die topics genoemd zijn..... utfs :)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-11 13:39
lijkt me ook een xaser kast...

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

zeker een xaser kast , ik denk xaser2 . kijk ma in de zijkant daar staat thermaltake in geponst . als ik jou was zou ik eerst de binne kant opruimen en meshen enz . en dan een mooie windows dr in ( wel aparte vorm , vierkant is toch wel beetje lame ) ccfl dr in . uv kabels , verchroomen van de bine kant of polijsten . voetjes met licht dr onder . er valt echt vanalles te maken , maar bijna alles is al gedaan . iig succes

ik voel me lekkaah !!!

Verwijderd

Traanplaat plakplastik aan de voorkant, heb ik ook gedaan
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.spans/case/img/front.jpg

en een leuk CCFL-etje erin

Verwijderd

Aan de binnenkant kun je denken aan rounded IDE cables en kabelmesh om al je voeding draden en zelfs aan een leuke WC setup :) . Qua buiten kant is een window altijd wel leuk en een paar lichtgevende fans is ook altijd leuk, en evt nog een ccfl en dan is het feest compleet :+ .
Maar waar alles om draait is wat jij mooi vind, dus zoek hier een wat rond naar mods en kijk wat je aanspreekt een maak het na. :)
Waar ik meej zou beginnen is de kabels netjes maken met mesh en rounded cables en kabels die je niet gebruikt weg werken, dan lijkt een window ook drekt een stuk mooier. ;)

• Tukkie_3
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 23:09
Verplaatst je HD naar de bracket beneden de huidige. Daar heb je namelijk een neon-ventilator. Dat koelt je HD beter. De onderste neon-cooler heeft een beetje weinig zin, tenzij het om case-airflow gaat.

Rounded cables in verschillende kleuren (primair = Rood, secundair = Blauw ofzo), en een betere en stillere cooler (zalman ofzo...) dat scheelt je 10 graden op je proc en 10 op je hd. Tevens bespaart het je veel herrie en koelt een stuk fijner.

Kostprijs alles bij elkaar 75 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door Tukkie_3 op 27-05-2004 22:08 ]

Verstopte wc's zijn moeilijk te vinden

Verwijderd

watercooling? Je kan een set kopen, maar je kan ook onderdelen zelf maken! Das pas creatief zijn! Een radiator kan je van een auto ofzo halen, koelblokken kan je zelf freezen (of gewoon kopen he:p), pompje moet je wel ergens vinden, wees origineel met je reservoir, gebruik bv een champagnefles (weet totaal niet ofdat gaat, het is het eerste dat in mij op komt), mod je voeding beetje, steek een lcd (of maak er zelf een, kben er juist aan bezig voor school, kostprijs 60€, in de winkel 200...)...
Kortom, beetje slurfen en je vindt massa's ideëen...

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Alle drive bay's polijsten lekker tijdrovend net zoals die mod van Ediejo (heb je weer wat te doen >:) )

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Hey, erg bedankt voor de reacties allemaal echt top! Ik kijk zker naar die kabels ja die zijn nu erg meshy.

Over die voeding, daar koop ik denk ik ook wel een mooie voor.
En ik vondt het idee met traanplaat wel leuk, maar mwah, ben ook maar een beginner snap je :P

En CFFL (zon tl balk tog) die heb ik liggen, maar weet nog niet waar ik hem kwijt moet, moet ff wachten op het gat aan de zijkant.

Tot slot, watercooling, erg gaaf lijkt me dat, echt wel, daar had ik zelf al eerder hier overgezien, maar daar weet ik nog te weinig van, en moet ik waarschijnlijk eerste zelf info over zoeken, want daar is GoT niet voor.. :X (prijs,moet je navullen, maakt het herrie, enz)

Ik laat jullie graag weten hoe het eindresultaat word al zal dat even duren, de [CM] topics zijn handig btw double thx voor de tips! _/-\o_

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-11 16:14

Dentheman

Zie signature

Ik zou:

-Cables meshen (lekker orgineel)
-Een fancontroller --> doe het zelf uiteraard, met veel lichtjes en bling bling :7
-Een window maken, maar dan met een figuur of logo, daarachter plexi, en dan daarachter weer de reste van je figuur/logo, op de juiste plek, zodat je een soort indirecte verlichting krijgt.

offtopic:
een week of 2 geleden vroeg ik wat te doen met een p166 closed topic, dat topic werd verwijderd, iemand enig idee waarom deze niet?

Zie ondertitel

Verwijderd

Ik zou eens een kijkje nemen in de vele casemod topics hier ;)
een week of 2 geleden vroeg ik wat te doen met een p166 closed topic, dat topic werd verwijderd, iemand enig idee waarom deze niet?
Je bent te ongeduldig - ook modjes zijn mensen met een leven buiten GoT :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 08:07 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.