[Max OSX]Probleem met USB geheugenstick

Pagina: 1
Acties:

• BlueInk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-02 08:50
Bij het kopiëren van bestanden naar de geheugenstick gaat het plots verkeerd. Deze foutmelding komt op het scherm:
"de bewerking kan niet voltooid worden, onverwachte fout (foutcode -50)".
Dan is er zo'n 95 ... 100 MB gekopieërd.
't Is een Mac met OS X.
Volgens de gegevens van de geheugenstick wordt Mac OS 8.6 enhoger ondersteunt.
De capaciteit is 256 MB, en er is nog ruimte zat op.
Iemand die weet wat er aan de hand is? Liefst met een oplossing. :)

BTW... Onder Win XP Pro en Win2K werkt de stick voortreffelijk...

[ Voor 12% gewijzigd door BlueInk op 27-05-2004 18:44 ]

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
We hebben sinds kort een nieuw forum! Appletalk!

Non-Windows Operating Systems>Apple Talk

[ Voor 47% gewijzigd door Zwerver op 27-05-2004 19:14 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Misschien dat je moet proberen alle updates die Apple heeft te installeren. Die updates lossen best wel vaak incompatibility problemen op.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-02 01:18
Op welke USB poort plug je de stick in ?

't zou niet de eerste keer zijn dat het powerprobleem is. Soortgelijke problemen gezien op een HP desktop met een HP memorystick. Ik heb geen idee hoe het met voltage niveaus op het keyboard, scherm zit ...

This space intentionally left blank.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
dot.K schreef op 27 mei 2004 @ 21:12:
Op welke USB poort plug je de stick in ?

't zou niet de eerste keer zijn dat het powerprobleem is. Soortgelijke problemen gezien op een HP desktop met een HP memorystick. Ik heb geen idee hoe het met voltage niveaus op het keyboard, scherm zit ...
Op 't keyboard zou die gelijk niet werken of wel werken. Maar niet als die bij 95% is. :)

kleurbleur.nl

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-02 01:18
Hehe .. awel .. die HP deed net hetzelfde, de meest vreemde fouten waardoor we op den duur dachten dat de stick zelf om zeep was .. bleek er toch een "probleem" te zijn met die USB poort waar de printer ed. wel op werkten.

This space intentionally left blank.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
dot.K schreef op 27 mei 2004 @ 22:05:
Hehe .. awel .. die HP deed net hetzelfde, de meest vreemde fouten waardoor we op den duur dachten dat de stick zelf om zeep was .. bleek er toch een "probleem" te zijn met die USB poort waar de printer ed. wel op werkten.
Het keyboard is een non powered USB hub. Diegene die in de schermen zitten zijn dit wel. Diegene die op de kasten zitten zijn dit vanzelf spreken ook.

Er zijn trouwens ook USB sticks die wel goed op een keyboard van Apple werken. :)

kleurbleur.nl

Pagina: 1