Game " The Thing " Patch 1.0 > 1.2 US

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Topicstarter
Hoi,

ik heb vandaag de game " The Thing " gekocht, en zoals altijd bij een game installen zoek ik dan gelijk naar de laatste patches.

Nu heb ik dat voor deze game ook grondig gedaan, en inderdaad patches gevonden. Maar ik krijg het niet voor elkaar deze te downloaden. Of de sites werken niet OF de link naar de patch werkt niet. Ik ben naar de officiele site gegaan, waar je niet eens patches kan downloaden, met knippen en plakken de bestandsnamen in google gegooid en gezocht naar werkende links. Maar na een uurtje zoeken ofzo, heb ik het opgegeven. Mijn vraag is of iemand OF een goed werkende link heeft naar de volgende patch of de patch zelf:

The Thing v1.0 to v1.2 Patch (US)

Ik wil echt heeeel graag deze patch hebben, aangezien er standaard geen mouselook zit in de game, maar na patchen wel. So please if any1 can help me out ... Thnx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm 2 topics ... een hier en een bij problemen en vragen ... maar ik was dus aan het kijken maar tot op heden ook nog niks gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik geloof er trouwens niks van dat je een uur hebt gezocht ....

eerste link bij google 3d gamers

http://3dgamers.intelenet...ng/thething_patch_1.1.zip

werkt gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
ja, ik wil die patch gewoon, en kan best onder allebei staan toch lijkt me ?? Bedankt iig vast voor kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
ja die had ik al ja, maar je moet eerst de 1.0 hebben, ik kreeg namelijk een melding dat als ik deze patch die jij ook zegt, dat het spel vern...kt kon worden ... dus vandaar dat ik m niet installed heb.

Ennuh ik heb eg wel uurtje gezocht amigo, ik game al jaren zeerr intensief, dus weet echt wel hoe ik mun patches altijd moet vinden, of het op 1 of andere rare russische site is of wat dan ook, maar ik vind het vrijwel altijd .. behalve nu dus

[ Voor 39% gewijzigd door JediUberknaft op 27-05-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bedoelt toch niet de standaard win XP waarschuwing dat het niet ondersteund wordt... en of je dan toch wil doorgaan want daar moet je nie naar luisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 13:03
Crossposten is dus niet de bedoeling ;)
Zoals in dat andere topic in SPV ook al gezegd: het lijkt er niet op dat je daadwerkelijk een uur gezocht hebt.

Hieronder iig een werkend linkje:
http://www.gamershell.com/download_patch.shtml

1) The Thing v1.0 to v1.1 Patch (US)
2) The Thing v1.1 to v1.2 Patch (US)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:02

SkyStreaker

Move on up!

En anders: www.patches-scrolls.de - heeeeeeeeeeeeeel errug veel patches

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Nou ik kom inderdaad (net zoals ik al had geprobeerd voor dat ik dit topic plaatste) nu bij de download pagina, klik op de link voor de patch en vervolgens gebeurt er nix meer. Heb het in zowel IE als Opera geprobeerd maar maakt nix uit.

Dus helaas. Maar nog geen patch. Begrijp me niet verkeerd, ben dankbaar dat er geholpen wordt, maar ik vind wel dat er altijd zo snel gezeurd wordt over " niet goed zoeken enzo". Ik weet echt wel wat ik moet doen namelijk. En lukt me ook vrijwel altijd. Dus niet gelijk gaan doen alsof ik niet mun best heb gedaan aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Ben naar jou (tranztaz) link gegaan, en een patch gevonden (zie hieronder), maar niet de 1.0 naar 1.2.
ik krijg de volgende melding als ik de patch (1.1 >> 1.2 US ) install ( ik heb de US versie ):

The Thing is not The Expected version (US Build 13 - Non German)- patching it will problably mess it up ... try it anyway ??

Nou kan ik het proberen, maar een patch moet gewoon zonder zo'n melding installen, anders kan ik misschien weer andere vage bugs krijgen, waar ik geen zin in heb. Maar ik ga wel verder zoeken weer. Tnx iig.

[ Voor 3% gewijzigd door JediUberknaft op 27-05-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 topic niet genoeg voor je?

-> Game " The Thing " The Thing v1.0 to v1.2 Patch (US) nodig !

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 18:08 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.