Toon posts:

Excel: bestandsnaam bepalen door waarde in cel

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Weet iemand of het met Excel 2000 mogelijk is om ervoor te zorgen dat de waarde die in een bepaalde cel staat, bijvoorbeeld: 123, automatisch tot bestandsnaam te laten gelden?

Ben zeer benieuwd!

Gr. Nico Sturm

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Groeten hoeft niet meer ;)

En ja, het kan! Maar hoeveel tijd wil je er zelf insteken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• walstroom
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-10-2025
Kijk even in de "microsoft.public.nl.office.excel" nieuwsgroep en stel daar je vraag dan krijg je snel het goede antwoord.

AMD Phenom 3,6Ghz, MSI K9A2, 4 x Corsair CM2X2048-8500C5, 1TB Hitachi Raid 0, 160GB Hitachi Raid 1, 1.5 TB WD data, Geforce 9600GT 1 GB, Xilence 550W.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

walstroom schreef op 27 mei 2004 @ 17:50:
Kijk even in de "microsoft.public.nl.office.excel" nieuwsgroep en stel daar je vraag dan krijg je snel het goede antwoord.
Of je kijkt in de help van Excel, stelt een vraag over macro's en komt er zelf achter hoe je het zelf kan oplossen... Geeft iets meer zelfvoldoening niet ;). Komt TS er dan nog niet uit, dan willen we graag meehelpen / denken..

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Yup, inderdaad kan dit (sterker nog: moet dit, AFAIK) met VBA gedaan worden.

Omdat een kant-en-klaar script geven me niet de bedoeling lijkt 1 op GoT, sluit ik dit topic en stel ik voor dat je het zelf gaat proberen en als je vast loopt, onze hulp inroept en je huidige code geeft. Succes :)

1 en behoudens goede argumenten in LA mijn wil wet is in SA, woehahaahaa ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.