Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pennetje van mijn Dell X5 PDA is het langzamerhand aan het begeven en nu heb ik even op de Dell site gekeken en die pennetjes kosten 17,50 euro per 3.. Maarrr.. de verzendkosten zijn 30 euro :?

Is er iemand anders die een idee heeft waar ik de originele pennetjes van Dell kan krijgen voor deze PDA, maar dan met wat lagere verzendkosten?

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:53
bij dell zelf :?
ik kon nog niet zo lang geleden een autolader kopen zonder verzendkosten

edit:
de verzendkosten zijn overigens 15 euro excl. btw.
maar toch wel erg prijzig (verdubbeling van de prijs)

[ Voor 40% gewijzigd door nescafe op 27-05-2004 16:22 ]

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Verwijderd

Topicstarter
Dat zeg ik dus.. Bij Dell heb je hele vette verzendkosten en daarom vroeg ik dus naar een ander kanaal om aan zo'n pennetje te komen :)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:44

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:32

FastBunny

Give it the Works !

Tja ben bang dat die alleen bij dell te vinden zijn. Net als inkt voor de printers is ook iets wat ze alleen zelf verkopen.

offtopic:
Laatst nog een 'cpu-fan' (lees: 12cm kast fan) besteld.. 80€ ex btw, en 15€ et btw verzendkosten :X

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 14:58
Wellicht zijn ze niet voor de Dell X5 gemaakt, maar 'k zag vanmiddag 3 pennetjes bij de PDA-afdeling van de MediaMarkt in Den Haag. Misschien dat iemand een kijkje kan nemen, sinds ik zelf geen PDA heb en er ook geen verstand van heb.

Website, Flickr, FB, Twitter

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kan je niet eens met dell bellen en vragen of ze dat bedrag niet eventjes wat kunnen minderen... want zoveel bezorgkosten op 3 pennetjes is iets te overdreven

Verwijderd

www.vdi-online.nl
www.gpsplaza.nl
www.mobileplaza.nl
etc.
op marktplaats zitten ook handelaren zoals "vrolijk" die ze ook hebben voor 7,50 incl. verzendkosten, bestel er zelf ook vaker bij

Verwijderd

Topicstarter
@ Jaromir

Weet jij of die pennetjes bij GPSplaza.nl ook specifiek voor Dell zijn of dat dat gewoon universele pennetjes met softtips zijn? Wil hem namelijk wel gewoon aan de zijkant van m'n PDA kunnen plaatsen :)

Verwijderd

Zijn specifiek voor dell, en anders mail je de man nog even, ben al bij hem langs geweest voor brodit clip, prima zakenman in mijn ogen, oudere heer

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik maar eens een paar van die pennetjes daar bestellen! Probleem is alleen dat hij deze week nog op vakantie is, dus dat zal dan volgende week worden. Iig bedankt voor je informatie!!
Pagina: 1