Toon posts:

[XP] Hoe ka ik mijn startbalk veranderen??

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
yo

Ik wil nu graag mijn startbalk verandere en ik wil er iets orgineels van maken, hoe doe ik dit???? Via google zoeken heeft niet echt iets opgeleverd
Alvast bedankt:)

Greez

Verwijderd

Als je naar het voormalige show je desktop topic gaat zie je software genoeg waarmee dat kan.

Show je desktop deel 01 *lees startpost!*

Verwijderd

Topicstarter
jah ok dankje!:D

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-05 06:54
Je kunt hem wel veranderen in taakbalken die ook standaard zijn bij WinXP (Zilver, Blauw, Olijf-Groen), maar hoe je hem echt zelf kan maken :?
Je kunt op internet wel verschillende ''taakbalk-thema's'' downloaden (naar eigen smaak), en die toepassen met verschillende programma's zoals: StyleXP.
Kijk maar is op deze site: www.themexp.org, er staan trouwens ook vele achtergronden en thema's op die site.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Yo, het is hier op Gathering of Tweakers de bedoeling om eerst zelf een tijdje rond te zoeken & te proberen voor je een vraag stelt: zoals je las toen je je aanmelde ;)
Welkom op GoT :Y)

Ik denk dat [rml]WebsterR in "[ XP] Hoe ka ik mijn startbalk verandere..."[/rml] + [rml]Hardcore_gamer in "[ XP] Hoe ka ik mijn startbalk verandere..."[/rml] genoeg tips geeft om verder te zoeken, ook zou ik even naar samurize en Active Desktop topics kijken. Niet direct relevant voor je vraag, wel leuk als je toch bezig bent. Zoek even in Software Algemeen (de search knop zit bovenaan, selecteer dan alleen WOS en SA) en je zult hel veel interessant leesvoer vinden.

Als je ooit vastloopt kan je natuurlijk een nieuw topic openen, maar omdat dit toch goed is te doen met een tijdje lezen, sluit ik dit topic.

Succes & have fun! :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.