"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Verwijderd
maar ik denk dat het nog steeds een te hoge prijs is voor vid kaart... ik zou em iig niet kopen
Nu wel ja omdat iedereen er waarschijnlijk als een gek op gaat bieden. Vanmiddag stond de prijs nog op 365 euro ofzo en inmiddels moet ie al 475 euro gaan opleverenDeathchant schreef op 27 mei 2004 @ 16:30:
als je een week wacht zijn er andere fabrikanten en ook nog goedkoper
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Niet op voorraad.
Zit nu al boven de verkoopprijs hoor
520 gingen ze voor over de toonbank in Japan
[ Voor 11% gewijzigd door shuogg op 28-05-2004 08:53 ]
of 523 zoals bij de salland automatiseringKing_Louie schreef op 28 mei 2004 @ 09:56:
Ja, in Japan. Dat zal hier dus wel anders zijn. Zo zitten de prijzen bij Alternate eerder tegen de 550 aan dan de 520. Maar goed, we shall see.
Het valt me eigenlijk nog mee, €523, ik heb de FX5950u lange tijd duurder gezien en met een 6800U ben je veel beter af als destijds met een fx5950u.
Leuk speelgoed allemaal.
Niet op voorraad.
[ Voor 92% gewijzigd door shuogg op 28-05-2004 20:39 ]
Dat is bijna 100 meer dan wat je er in de winkel voor gaat betalen!
En ik maar denken dat Nederlanders zuinig waren
Informatique doet iig goede zaken.
[ Voor 10% gewijzigd door shuogg op 28-05-2004 20:39 ]
Het is volgens mij van "Kijk ik ben een van de eerste met een 6800 Ultra" Ik zou NOOIT zoveel er voor betalen
Had wel verwacht dat ie snel boven de 500 euro kwam, toen ik gisteren de nieuwsbrief zag.
Mja je kan iig zeggen dat je de eerste met zo'n kaart bent, maar ik hoop dat de winnaar wel iemand is die hem gaat benutten en geen simpel kaart spel gaat spelen (zie dell reclame
Maar tsja 600 pleurie is opzich wel te doen als je hem echt wil hebben. De levertijd van de andere ultra's is niet echt duidelijk gainward heeft alweer uitgesteld tot over een maand dus tsja je bent wel een tijdje tha man in hardware land en je kan heel leuk gamen. Nouja da's weer driver afhankelijk
Maar de introductie prijzen waren vroeger ook gestoord , like geforce 2 ultra enzo
Jalours op degen die em koopt.
(zelf nog in de geld nodig modus)
Dit topic is gesloten.
![]()