Ik heb een tijdje geleden een dell precision aangeschaft van een mede tweaker. helaas is hij bij verhuizing van de trap afgedonderd.
Maar goed hij heeft het overleefd alleen is de bovendekseltje en de frontje stuk. Ik wou dus deze bestellen bij dell maar wat blijkt dat je een tagnummer nodig hebt om zoiets te kunnen bestellen. Na het zoeken bleek dat mijn precision geen tag heeft.... ook niet in de bios
. .......... terug bellen naar dell en zij zeggen dat je iemand dan moet zoeken met tag zodat je het alsnog kunt bestellen en anders kitten of zelf uitzoeken ..... vind het eigenlijk behoorlijk lullig dat je geen dekseltje kunt bestellen...... dat krijg je dan met de proprietery systemen. ......
Anyways heeft iemand een oplossing hoe ik aan een deksletje en frontje of eventueel aan een niewe kastje kan komen? Of aan een tagnummer zodat ik eentje kan bestellen?
Anyways heeft iemand een oplossing hoe ik aan een deksletje en frontje of eventueel aan een niewe kastje kan komen? Of aan een tagnummer zodat ik eentje kan bestellen?