Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Deksel en frontje kast dell precision

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een dell precision aangeschaft van een mede tweaker. helaas is hij bij verhuizing van de trap afgedonderd. :'( Maar goed hij heeft het overleefd alleen is de bovendekseltje en de frontje stuk. Ik wou dus deze bestellen bij dell maar wat blijkt dat je een tagnummer nodig hebt om zoiets te kunnen bestellen. Na het zoeken bleek dat mijn precision geen tag heeft.... ook niet in de bios :(. .......... terug bellen naar dell en zij zeggen dat je iemand dan moet zoeken met tag zodat je het alsnog kunt bestellen en anders kitten of zelf uitzoeken ..... vind het eigenlijk behoorlijk lullig dat je geen dekseltje kunt bestellen...... dat krijg je dan met de proprietery systemen. ......

Anyways heeft iemand een oplossing hoe ik aan een deksletje en frontje of eventueel aan een niewe kastje kan komen? Of aan een tagnummer zodat ik eentje kan bestellen?

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Dat is standaard bij de grote computer bedrijven. Vanwege het grote aantal modellen praten hun niet over modellen, maar modelnummers(tagnummer). En systeem bestaat dan namelijk ook uit partnummers. Om er voor te zorgen dat net dat ene onderdeel te onderscheiden is.

Enigste kans is om een tagnummer te vinden. Of misschien staan er wel partnummers op de onderdelen zelf.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:25

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Beetje vaag dat jou Dell geen TAG zou hebben... Dit wordt namelijk door Dell gebruikt om jou pc te kunnen identificeren tijdens productie. Ik heb zelf hier 2 Dimensions staan, en beide hebben een TAG nummer achter op de pc staan. (een oude optiplex die ik heb gehad, had het btw ook)
Het staat uit mijn hooft op de stikker waar ook het model op vermeld staat. Zoek dus nog eens een keer goed aan de achterkant. En sla anders die gene die het nodig vond om die stikker eraf te trekken eens goed tegen zijn kop. Je hebt hem namelijk ook nodig als je drivers wilt downloaden bij Dell.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:17
Service tag nummer staat netjes op het labeltje, of op de Windows Sticker (in geval van mijn laptop).

:)

Als iemand mij trouwens kan helpen aan 2 5,1/4 bay plaatjes voor mijn dell 866 is van harte welkom. Dell wou mij niet helpen omdat die pc uit de garantie is (3,5 jaar). Helaas :)